Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@12:47:54 GMT

۴۸۲ واحد مسکونی تحویل سیل زدگان مازندران شد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۱۲۷۶

۴۸۲ واحد مسکونی تحویل سیل زدگان مازندران شد

۴۸۲ واحد مسکونی احداثی و مرمت شده صبح امروز پنج شنبه در روستای مرزرود شهرستان ساری تحویل سیل‌زدگان تحت پوشش کمیته امداد امام مازندران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ،صبح امروز پنج شنبه(۱۲دی) ۴۸۲واحد مسکونی با حضور مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور و مسئولان استانی در روستای مرزرود شهرستان ساری به مددجویان سیل زده تحت پوشش کمیته امداد تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از این واحدها ۶۲ واحد احداثی و ۴۲۰ واحد مرمت شده سیل زدگان تحت پوشش کمیته امداد است که با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا عملیات اجرایی آنها به اتمام رسیده است.

 

«رضا نوروزی» در  حاشیه  آیین تحویل  واحد های مسکونی گفت: برای انجام تعمیرات و احداث واحدهای مسکونی سیل زدگان منطقه تقسیم کار شد و در کنار احداث و تعمیر از طریق ارائه تسهیلات بلند مدت ۲۵ - ۵۵ میلیون تومان از سوی بنیاد مسکن جهت احداث انجام شد و تقریبا تمام آسیب دیدگان منطقه از نعمت دوباره مسکن برخوردار شدند.

 

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران افزود: از تعداد واحدهای احداثی در این منطقه همچنین حدود ۳۸ واحد با کمک خیرین و سپاه کربلای مازندران و ۴ واحد از سوی آستان قدس رضوی احداث  شد.

 

وی بیان کرد:‌ عملیات اجرایی مرمت ۴۲۰ واحد مرمتی نیز در عرض ۳ ماه توسط گروه های جهادی با کمترین هزینه از منابع دولتی به صورت کاملا مردمی و جهادی انجام  شد.

 

 مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه در مناطق سیل زده تامین وسایل مورد نیاز زندگی نیز از اقدامات این کمیته بوده است، افزود:  در این مدت  برای ۳۵۱ خانوار آسیب دیده وسایل کامل زندگی تامین و به این خانواده ها تحویل داده شده است. 

پایان پیام/600

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه 9 دی اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد آیت الله محقق داماد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل روز پرستار کمیته امداد امام خمینی ره مازندران جهاد سازندگی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهرستان زیرکوه از روز چهارشنبه شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفته است. 

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ، برای  کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد در زیرکوه  ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در ۱۶۰ کیلومتری شمال شرق بیرجند است.

شهروند خبرنگار ما هم تصاویری از خیابان های شهر حاجی اباد زیرکوه برای خبرگزاری صداوسیما ارسال کرده است که سیل تردد را با مشکل مواجه کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور