Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از ایرنا، آندره‌آ استراماچونی ادعای عجیبی را مطرح کرده است، ادعایی که به طور حتم با واکنش باشگاه استقلال همراه خواهد شد.

 

آقای استراماچونی؛ هدف از تماس این بود که در مورد مذاکرات اخیر مابین شما و نمایندگان استقلال در دوحه قطر اطلاعاتی به دست آوریم.

صادقانه متوجه سوال شما نمی شوم، باشگاه خواستار ملاقات بود اما این ملاقات هرگز تایید نشد و اتفاق نیافتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هیچ درخواست دیگری جز قرارداد قبلی به علاوه هزینه ها را مطرح نکردم (هزینه پرواز و غیره..) بعلاوه بودجه ای کم برای تقویت تیم خواستم. این موضوع مربوط به ۱۰ روز قبل است.

 

بنابراین وضعیت در حال حاضر چطور است؛ و اینکه آیا درست است که هیچ ملاقاتی در دوحه صورت نگرفته است؟

امکان ندارد. می توانید تمام سایت ها را چک کنید و فدریکو پاستورلو برای حضور در مراسم گلدن ساکر اواردز طی ۵ روز گذشته در دبی بوده است  و فردا هم به ایتالیا بر می گردد.

 

شرایط در حال حاضر چطور است، منظورمان شرایط ادامه همکاری با استقلال است،می توانیم این خبر را منتشر کنیم که هیچ مذاکره ای در دوحه صورت نگرفته است؟

هیچ اعلامیه یا بیانیه ای ندارم بنابراین همچون گذشته به من احترام بگذارید همانطور که من این کار را می کنم. اما تایید می کنم که هیچ جلسه ای در دوحه به نمایندگی از من انجام نشده است.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: استراماچونی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد

لیگ ستارگان قطر با قهرمانی تیم لژیونر ایرانی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب (یکشنبه) و در هفته پایانی فصل جاری لیگ فوتبال ستارگان قطر تیم السد دوحه که محمدامین حزباوی را روی نیمکت داشت 4 بر صفر از الریان شکست خورد.

راجر گودس (15)، رودریگو مورنو (50) ،گابریل پریرا (89) و احمد الراوی (3+90) زننده 4 گل الریان بودند.

در دیگر بازی امشب نیز الشمال در غیاب امید ابراهیمی برابر الغرافه با گل دقیقه 3+45 یونس بلهندا یک بر صفر پیروز شد.

برتری شباب الاهلی در خانه العین

در جدول رده‌بندی 12 تیمی لیگ ستارگان قطر تیم السد دوحه با 49 امتیاز صدرنشین شد و به جام قهرمانی رسید. تیم‌های الریان (47 امتیاز) و الغرافه (44 امتیاز) رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. الشمال هم با 25 امتیاز در جایگاه نهم جدول جای گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • تکذیب ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر صمت درباره تولید خودرو در ایران
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • ببینید | ادعای عجیب معاون رئیسی درباره مهاجرت مردم از ایران
  • ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست