Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بازرسی و اتاق اصناف اصفهان گفت: بازرسان اصناف استان پس از بازرسی از یک واحد صنفی بیش از هزار قطعه کالاهای مذکور را کشف، جمع‌آوری و پس از تشکیل پرونده با دستور مقام محترم قضایی واحد صنفی مذکور پلمب و از فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد محمدی فشارکی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صاحب نیوز اظهار کرد: گزارشی به ستاد خبری مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان مبنی بر فروش لنت، دیسک و صفحه کلاچ دست دوم به جای نو در یک واحد صنفی در اصفهان رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نظارت و بازرسی اصناف استان اصفهان تصریح کرد: بازرسان اصناف استان پس از بازرسی از این واحد، بیش از هزار قطعه کالاهای مذکور را کشف، جمع‌آوری و پس از تشکیل پرونده با دستور مقام محترم قضایی واحد صنفی پلمب و از فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: لازم به ذکر است متصدی مربوطه دیسک و صفحه کلاچ دست دوم و کارکرده را با رنگ آمیزی و ترفندهای خاص به کالای نو تبدیل کرده و با بسته بندی در کارتن جدید، به جای کالای مرغوب و نو به بازار عرضه می کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم

محمد افتخاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: طی گشت بازرسی همکاران این مدیریت از واحد‌های نانوایی سطح شهر، این واحد نانوایی به دلیل فعالیت، بدون اخذ مجوز از کارگروه آردو نان و اتحادیه اصناف شهرستان متخلف شناخته شد.

وی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف واحد‌های صنفی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • پلمب سه خط تولید سوسیس و کالباس در قم
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی