Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه سعودی «ایندیپندنت عربی» مدعی شد، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قصد عملیات نظامی در شمال فلسطین اشغالی داشته که ممکن بوده از سوریه به لبنان منتقل شود اما مشاور قضایی رژیم، درباره آن هشدار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه سعودی «ایندیپندنت عربی» به نقل از یک منبع آگاه نوشت، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از مشورت با وزرای خارجه و جنگ برای عملیات نظامی بزرگ در شمال فلسطین اشغالی برنامه‌ریزی می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، بنا به این طرح ممکن بوده در صورت «مداخله حزب‌الله» عملیات نظامی رژیم صهیونیستی از سوریه به لبنان منتقل شود؛ هدف این عملیات هدف گرفتن تأسیسات نظامی و پایگاه‌های ایران در سوریه بوده است.

ایندیپندنت مدعی شد، آمریکا پس از آنکه مواضع گردان‌های حزب‌الله عراق در مرز با سوریه را هدف گرفت برای انجام هر عملیاتی جهت هدف گرفتن منافع ایران در منطقه به اسرائیل چراغ سبز نشان داده است.

بنابه این گزارش، پس از اینکه دفتر نتانیاهو در این باره از «آویخای مندلبلیت» مشاور قضایی دولت رژیم صهیونیستی و دادستان کل این رژیم مشورت می‌گیرد، مندلبلیت او را از انجام این کار باز می‌دارد و در پاسخ می‌گوید، عملیات نظامی در شرایط فعلی و با وجود کابینه انتقالی در فلسطین اشغالی توصیه نمی‌شود و بهتر است یک کابینه مستقر در این باره تصمیم نهایی را بگیرد.

در سال جاری (۱۳۹۸) دو بار در ماه‌های فروردین و شهریور در فلسطین اشغالی انتخابات برگزار شده اما ائتلاف‌ها نتوانسته‌اند برای تشکیل کابینه به نتیجه برسند و قرار است برای سومین بار در طول یک سال، در اسفندماه انتخابات دیگری برگزار شود.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سوریه نتانیاهو لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع بیان کردند که صدای انفجارهایی در ایلات شنیده می شود.

همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی از فعال شدن سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داده و اعلام کردند: یکی از مناطق شهر ایلات در جنوب شاهد رهگیری یک هدف ناشناس در آسمان بوده است.

جزئیات بیشتری مخابره نشده است.

کد خبر 6094440

دیگر خبرها

  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • مأموریت دشوار بلینکن
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم
  • واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تلاویو درهم شکست
  • لحظه عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای در قدس اشغالی