Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@02:27:33 GMT

دستگیری سارق حرفه‌ای در زاهدان

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۱۶۹۱

دستگیری سارق حرفه‌ای در زاهدان

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سارقی حرفه ای که با حضور در ادارات و مراکز دولتی پرازحام، اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان با روش جیب بری می کرد با 17 فقره سرقت به دام افتاد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال ثبت سوژه پیگیر امنیت زاهدان باشید در سامانه فارس من، سردار احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه در مراکز دولتی پر تردد و پر ازدحام شهر زاهدان با روش جیب بری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با تحقیق از مالباختگان و حضور در محل های سرقت به جمع آوری سرنخهای موجود پرداخته و با انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند فرد سارق را شناسایی کنند.

وی گفت: مأموران پس از حصول اطمنیان از سارق بودن متهم با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه او را داخل مخفیگاهش در یکی از محلات شهر زاهدان دستگیر کردند.

طاهری تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم تعداد 6 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و تعدادی کیف و مدارک شناسایی متعلق به مالباختگان کشف شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو برو شدن با ادله و مستندات محکم پلیس، چاره ای جز اعتراف به بزه ارتکابی نداشت و در تحقیقات تکمیلی به 17 فقره سرقت موبایل با روش جیب بری در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به شناسایی و دستگیری 2 مالخر که اقدام به خرید گوشی های مسروقه سارق می کردند گفت: در این رابطه 6 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

طاهری در خاتمه با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست در اماکن شلوغ و پر ازدحام مراقب تلفن همراه، کیف پول و محتویات داخل جیب خود باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری سیستان و بلوچستان زاهدان تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، افزود: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت