Web Analytics Made Easy - Statcounter

رخشانی مهر با بیان اینکه ۲۴ هزار کلاس درس از بخاری نفتی استفاده می‌کنند گفت: امسال سهم مشارکت خیران در مدرسه‌سازی یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «مهراله رخشانی‌مهر» امروز(پنج‌شنبه،۱۲ دی) در نشست با خیران مدرسه‌ساز گیلان در رشت با اشاره به نقش تاثیرگذار خیران مدرسه‌ساز در بهره‌مندی از فضاهای آموزشی مطلوب گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد فضاهای آموزشی کشور توسط خیرین مدرسه‌ساز در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه در طول ۲۰ سال فعالیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز به‌طور میانگین ۳۰ درصد فضاهای آموزشی احداث شده است افزود: در سال‌های ۹۶ و۹۷ و مهر ۹۸ حدود ۵۰ درصد کلاس‌های تحویلی، خیرساز بودند.

 

وی با اشاره به رشد چشمگیر مشارکت خیرین در سال جاری گفت: امسال سهم مشارکت خیران در مدرسه‌سازی یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.

 

رخشانی مهر یه فعالیت ۲۹۳ خیر مدرسه‌ساز در گیلان اشاره و بیان کرد: این تعداد خیر تاکنون ۲۵۶ پروژه شامل هزار و ۲۰۰ کلاس درس احداث کردند و در حال حاضر ۵۴ پروژه با ۱۹۳ کلاس درس نیز در دست احداث است.

 

وی در ادامه به افزایش اعتبارات ردیف مشارکتی خیران دولتی در سال جاری اشاره و تصریح کرد: این میزان در سال گذشته پنج میلیارد تومان بوده است.

 

رخشانی مهر با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه سال آینده میزان مشارکت خیران مدرسه‌ساز را ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی کرده است، بیان کرد: اعتبارات ردیف دولتی مشارکت خیرین در گیلان به ۱۸ میلیارد تومان افزایش یافت تا سقف پروژه‌های خیرین با حمایت دولت به پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برسد.

 

وی با اشاره به استانداردسازی مدارس کشور با بیان اینکه مدارس فاقد زیرساخت لازم از بخاری نفتی استفاده می‌کنند بیان کرد:  ۲۴ هزار کلاس درس از بخاری نفتی استفاده می‌کنند که برای استانداردسازی آن باید از روش‌هایی چون هیترهای برقی و رادیوتورهای برقی استفاده شود.

 

 

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد حماسه 9 دی قرآن کریم اردبیل آیت الله محقق داماد طرح ملی فهما نهم دی استانداردسازی کلاس بخاری نفتی مدارس خیرین مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد

جام جم آنلاین اصفهان؛ مهندس آرش عباسی،با اشاره به اینکه مراحل ساخت این طرح بزرگ ملی طبق برنامه ریز های انجام شده و بر اساس هدفگذاری های هلدینگ پتروپالایش اصفهان در حال انجام است افزود:  در این واحد و واحد های پایین دستی آن از جمله HPU، LPG Merox ، Prime G  و PRU با وجود گذشت زمانی کوتاه، شاهد پیشرفت های قابل توجهی بوده ایم، بطوری که در بخش مهندسی بیش از ۵۰ درصد، در بخش تامین بیش از ۲۰ درصد و در بخش اجرا نیز بیش از ۳ درصد پیشرفت حاصل شده است.

مدیر پروژه واحد های پالایشی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان گفت: این پروژه با توجه ویژه به تولید محصولات مطابق با  استانداردهای زیست محیطی تعریف شده است و منافع اقتصادی فراوانی برای کشور به همراه خواهد داشت.

عباسی، میزان ظرفیت خوراک واحد  RFCC را ۹۱/۳۰۰  بشکه در روز عنوان کرد و گفت: این واحد در زمان بهره برداری، روزانه بیش از ۵۰ هزار بشکه بنزین با استاندارد یورو ۵، بوتان، پروپان، پروپیلن و LCO  (گازوئیل) تولید و روانه بازار مصرف خواهد کرد.

مدیر پروژه واحد های پالایشی پتروپالایش سهروردی از تکمیل و بهره برداری این طرح، طبق برنامه ریزی ها، تا پایان سال ۱۴۰۵ خبر داد و گفت: تمام تلاش ما این است که با استفاده از توان کارکنان متخصص شرکت پترو پالایش سهروردی صفاهان، پیگیری های مدیریت محترم پتروپالایش سهروردی و حمایت های مدیریت محترم هلدینگ پتروپالایش اصفهان،  واحد RFCC زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

گفتنی است فرایند RFCC یکی از مهمترین فرایندهای پالایشگاهی بوده که هدف آن، تبدیل برش های سنگین و کم ارزش نفتی همچون ضایعات و ته ماندهای نفتی برجهای تقطیر پالایشگاهی به فرآورده های با ارزش، سبک و اهمیت اقتصادی فراوان است. بدین منظور ته ماند برج تقطیر، ابتدا به واحد RHU جهت کاهش ترکیبات سولفوردار، نیتروژن دار و همچنین فلزات ارسال می گردد. سپس خروجی RHU به واحد RFCC جهت شکست کاتالیستی و تبدیل به محصولات با ارزش وارد می¬گردد.

افزایش ضریب پیچیدگی پالایشگاه، سوددهی بالا، کاهش آلایندگی زیست محیطی، ارزش افزوده بالا، اشتغال زایی و بهبود اقتصاد استان از مزایای ساخت واحد RFCC است. سرمایه این واحد عظیم صنعتی بالغ بر یک میلیارد یورو برآورد گردیده که با اعمال ارزش زمانی پول، ۴ سال پس از بهره برداری در سال ۱۴۰۹، سرمایه آن بازگشت خواهد شد.

شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان از شرکت های تابعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان یک شرکت سبز زیست محیطی است که برای افتخار ایران و ایرانی تلاش می کند تا روزهایی آباد را رقم بزند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابه‌جا از معلمان
  • پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده
  • نقاشی شاهکار معلم ژاپنی روی تخته سیاه کلاس
  • خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • نسخه‌پیچی و ممنوعیت‌های عجیب به سبک دهه ۶۰ در مدارس دخترانه | دانش‌آموزان را لجباز نکنید!
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت شروع می شود