Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار گفت: دشمن با تمام توان و ابزارهای خود به دنبال جدا کردن مردم از بدنه نظام است و در فتنه ماه‌های اخیر به دنبال رویایی مردم با نظام بودند تا از طریق مردم، جمهوری اسلامی را شکست دهند و یا تسلیم خواسته‌های آمریکایی‌ها آنان کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهرداد بابایی عصر امروز در دومین مجمع بسیجیان شهرستان جویبار با بیان اینکه جبهه وسیع دشمنی در مقابل نظام ما وجود دارد گفت: دشمن همیشه به دنبال تبدیل فرصت به تهدید است اما یکی از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران این است که از دل تهدیدها یک فرصت ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: تهدید فتنه 88 به یک حماسه عظیم و باشکوه 9 دی تبدیل شد.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار به راز ماندگاری انقلاب اسلامی در میان فتنه‌ها اشاره و عنوان کرد: امام(ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیبی نرسد و حضور آگاهانه و بابصیرت مردم در میدان‌های سخت دوران از نظام و انقلاب اسلامی پاسداری کردند.
 
بابایی خاطرنشان کرد: دشمن با تمام توان و ابزارهای خود به دنبال جدا کردن مردم از بدنه نظام است و در فتنه ماه‌های اخیر به دنبال رویایی مردم با نظام بودند تا از طریق مردم، جمهوری اسلامی را شکست دهند و یا تسلیم خواسته‌های آمریکایی‌ها آنان کند.

حجت‌الاسلام قنبرعلی بهرامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جویبار با بیان اینکه دشمن از مشکلات و فتنه‌های کشور موج‌سواری می‌کند گفت: اگر بیدار نباشیم وبصیرت نداشته و دیگران را بیدار نکنیم و سکوت کنیم بدتر از خیانت جریان انحراف است.
 
وی با تأکید براینکه نماینده‌ای میلیاردها تومان هزینه می‌کند و روحیه جهادی و بسیجی ندارد فایده‌ای برای انقلاب و مردم ندارد بیان کرد: امروز که در آستانه یک انتخابات مهم هستیم باید افراد بابصیرت و هوشیاری را انتخاب کنیم که از ولایت دفاع کنند.
 
سیدجوادحسینیان جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار گفت: نخبگان بسیجی در هفت کارگروه  سیاست داخلی، فضای مجازی، اقتصادی، حقوقی و آموزشی سازماندهی شدند که عملکرد قابل قبولی را ارائه کردند.
 
وی افزود: در گام نخست نخبگان شهرستان جویبار شناسایی و در این هفت کارگروه سازماندهی شدند.
 
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار تصریح کرد: شهرستان جویبار با داشتن ظرفیت‌های فراوان و قرار گرفتن در کنار هم می‌تواند در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری گام بردارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کاووسی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان،گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

وی افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، گفت: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب