Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی تاکید کرد: مهلت ۱۴ روزه ثبت درخواست تنها برای خانواده‌هایی است که یارانه نقدی نمی‌گرفتند و یا در مهلت مقرر، با کد دستوری #۶۳۶۹* تقاضای خود را ثبت کرده اند، تعیین شده است.

به گزارش بازارنیوز، «حسین میرزایی»پیرامون چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم طرح معیشتی ثبت نام کنند اظهارداشت: حدود ۶۶۶ هزار نفر پیش از یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند و به تبع آن سبد حمایت معیشتی نیز به آنها تعلق نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس مقرر شد از ۱۰ تا ۲۴ دی ماه این افراد که پیش از این درخواست خود را در کد دستوری دستوری #۶۳۶۹* ثبت کرده بودند به سایت  hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و اطلاعات خانوار خود را تکمیل کنند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی اظهارداشت: از روز گذشته که سامانه فعالیت خود را آغاز کرد شاهد هجوم خانواده‌هایی که شرایط ثبت نام نداشتند به این سامانه بودیم به گونه‌ای که در برخی موارد سایت دچار اختلال شده است.

وی توضیح داد: هم اکنون دو دسته می‌توانند وارد سایت  hemayat.mcls.gov.ir شوند، نخست خانواده‌هایی که پیش از این در لیست دریافت یارانه نقدی نبودند و دیگر خانواده‌هایی که پیش از این اطلاعات آنها در هیچ جا ثبت نشده است از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود تا درخواست خود را ثبت کنند.

میرزایی درباره زمان پاسخگویی به درخواست‌ها گفت: ظرف یک ماه درخواست‌ها بررسی و نتیجه اعلام می‌شود.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GfW برچسب ها: میرزایی ، طرح معیشت ، اطلاعات خانوار ، سخنگو

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: میرزایی طرح معیشت اطلاعات خانوار سخنگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه

سرتیپ احمد علی  گودرزی رئیس روانشناسی پلیس ایران گفت: خوشبختانه در سال‌های  اخیر تعداد زیادی از همکارانمان که در نقاط مرزی، انتظامی و یگان های ویژه و سایر یگان ها انتظامی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، راهنمایی و رانندگی، تحت نظارت مستقیم این انجمن  هستند که بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند .

او بیان کرد: در این راستا ۸ کمیته تشکیل شده که این کمیته ها هر کدام وظایفی دارند.  از جمله آن می توان به  کمیته جنایی، سلامت خانواده، راهنمایی و رانندگی و دیگر کمیته هایی که می‌توانند در سلامت اجتماع و انتظامی کشور کمک کننده باشند اشاره کرد.

رئیس روانشناسی پلیس ایران تصریح کرد: این تلاش‌ها و فعالیت ها در یکی دو سال گذشته بسیار مناسب بوده است. وضعیت علمی همکارانی که  در پاسگاه ها و کلانتری ها خدمت می کنند و همچنین افرادی که در راس عدالت ترمیمی تلاش می کنند را ارتقا داده‌ایم. 

وی افزود: در بحث خانواده و حوزه سلامت روان کارکنان اقدامات خوبی انجام دادیم. روانشناسان ما در رده های انتظامی و مرزی به ویژه در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که پرونده های خانوادگی در آنجا اتفاق می‌افتد می توانند خدمت کنند.

او همچنین گفت:  در این زمینه‌ها نظراتی به مجموعه اجتماعی  مانند جنایی، راهور، سلامت خانواده ، بهداری داده شده است.  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟
  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند