Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@22:50:39 GMT

نیمکت استقلال به کدام مربی می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۲۲۹۵

نیمکت استقلال به کدام مربی می‌رسد؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که مسؤولان استقلال طی مشورت با مدیران وزارت ورزش طی روزهای اخیر، برای آنکه از قافله انتخاب سرمربی عقب نمانند، هم‌زمان طی مذاکره به استراماچونی با چند گزینه ایرانی و خارجی صحبت‌های اولیه را انجام دادند. استقلالی‌ها با وجود آنکه اسکوچیچ با باشگاه نفت آبادان قرارداد دارد، پیام‌هایی را به سرمربی کروات آبادانی‌ها ارسال کرده و خواهان مذاکرات جدی با این مربی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر جواد نکونام سرمربی فولاد که اتفاقاً او نیز با باشگاهش قرارداد دارد، یکی از گزینه‌های باشگاه استقلال برای هدایت این تیم در ادامه مسابقات است. سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد دو روز پیش در گفت‌وگویی پیرامون احتمال حضور نکونام در استقلال گفت: «ما با نکونام قرارداد داریم و به کارمان با وی ادامه می‌دهیم، اما باید ببینیم تکلیف سرمربی تیم‌مان چه می‌شود.»

گزینه سوم استقلالی‌ها فرهاد مجیدی است که چند روز پیش به دلیل اعتراضات گسترده هواداران این تیم برای بازگشت استراماچونی، قید نیمکت استقلال را زد و در پست اینستاگرامی اعلام کرد زمانی به تیم محبوبش برمی‌گردد که هواداران وی را بخواهند. البته ظاهراً مجیدی طی یکی دو روز اخیر باز هم به درخواست مسؤولان استقلال پاسخ منفی داده و هدایت این تیم را قبول نکرده است.

از روز گذشته اسامی مختلفی مثل کلارنس سیدروف، چیرو فرارا و دی‌بیاسی که گزینه ابتدای فصل باشگاه پرسپولیس بود، برای هدایت استقلال مطرح شده اما با توجه به فاصله اندکی که تا زمان بازی‌ها باقی مانده و عدم شناخت این مربیان از فوتبال ایران و استقلال، نام آنها از بین گزینه‌های اصلی هدایت این تیم خارج شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جواد نکونام تیم استقلال آندرا استراماچونی طرفداران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره

به گزارش "ورزش سه"، این خبری است که وب‌سایت‌های کره‌ای در روزهای گذشته منتشر کرده‌اند؛ شنول، سرمربی تیم افسانه‌ای ترکیه در جام جهانی ۲۰۰۲، یکی از نامزدهای جدی هدایت تیم ملی کره است. به‌جز او نام جسی مارچ، سرمربی سابق لایپزیش و لیدز یونایتد نیز شنیده می‌شود تا در جایگاه سرمربی تیم ملی کره قرار بگیرند.

مهم‌ترین افتخار گونش، مقام سومی جام جهانی با ترکیه در سال ۲۰۰۲ است. او همچنین در لیگ برتر فوتبال ترکیه ۷ عنوان قهرمانی دارد و ورزشگان ترابزون‌ اسپور نیز به نام او انتخاب شده است.

نکته جالب اینکه کره‌ای‌ها به بهانه‌های عجیب و غریب و مختلف یورگن کلینزمن را از هدایت این تیم کنار گذاشته و غرامت او را پرداخت کرده و حالا شاید سراغ مربی‌ای بروند که از همین حالا پیداست انتقادهای تندی علیه او مطرح خواهد شد، چراکه او در ظاهر مسن و کمی دور از فرم پذیرش یک چالش جدی مثل هدایت تیم ملی کره جنوبی با سطح توقعات بالا و بازیکنان شناخته‌شده بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • ساوت‌گیت جانشین تن‌هاخ می‌شود؟
  • دورتموند ترزیچ را داشت، ما یک نابغه قلابی!
  • فلیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • تونل وحشت؛ چرا هیچکس قبول نمی کند سرمربی بایرن مونیخ شود؟
  • اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟
  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز