Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این دیدار که ظهر امروز پنجشنبه در سالن خانه بسکتبال گرگان به قضاوت مریم دهستانی به عنوان سرداور همراه با بنفشه بجنوردی و کیانا دادرس داور اول و دوم با نظارت سارا محبی در حضور بیش از ۷۰۰ تماشاگر برگزار شد، میزبان در کوارترهای اول تا چهارم به ترتیب با نتایج ۲۰ - ۱۲، ۲۴ - ۱۳، ۱۹ - ۱۰ و ۱۸ - ۱۵ از حریف جلو افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان نیکا بیک‌لیک‌لی سرمربی تیم دختران شهر گرگان با ترکیب اولیه شادی عبدالوند، شیدا شجاعی، یاسمن محمدی، نیلوفر مفیدی و تینا عیسائیان وارد زمین شدند.

همچنین سیده‌ مهسا حسینی سرمربی تیم پاز قائدعلم، میرزایی، علی‌رضایی، غرویان و تقی‌زاده را به عنوان آغازگر رقابت راهی میدان کرد.

در این مسابقه تینا عیسائیان از گروه دختران شهر گرگان با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۴ توپ‌ربایی و تاثیرگذاری ۲۶ بهترین بازیکن میدان شناخته شد و شیدا شجاعی دیگر بازیکن این تیم با ۱۱ امتیاز، ۱۳ ریباند و اثرگذاری ۲۰ دیگر بازیکن موثر و امتیازآور تیم گرگان و زمین لقب گرفت.

همچنین عامریان و قائدعلم به ترتیب با ۲۱ امتیاز و اثرگذاری ۹ امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان تیم پاز تهران بودند.

عیسائیان و شجاعی به ترتیب با کسب ۲۳ و ۱۱ امتیاز و ۱۵ و ۱۳ ریباند به عنوان بازیکنان "دبل دبل" هفته شناخته شدند.

تیم بسکتبال دختران شهر گرگان در پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در گروه الف با کسب ۷ برد و یک باخت و مجموع ۱۵ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه قرار دارد و در هفته نهم این رقابت‌ها ۱۹ دی ماه جاری در گرگان میزبان تیم ستاد شرکت ملی گاز تهران خواهد بود.

تیم پاز تهران هم با هشت بازی ۳ برد و ۵ باخت و مجموع ۱۱ امتیاز در رده چهارم این گروه قرار گرفت و ۱۹ دی میزبان آسمان سترگ سپهرداد دیگر تیم تهرانی خواهد بود.

پیش از این نیز؛ دیدار رفت تیم‌های بسکتبال دختران شهر گرگان و پاز تهران با نتیجه ۷۹ بر ۶۵ به سود گرگان رقم خورده بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 باشگاه های کشور بسکتبال رقابت های لیگ برتر زمین شرکت ملی گاز قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر گیلان در آیین برگزاری این مراسم افزود: مرحله استانی المپیاد دادرس با حضور گروه‌های برتر ۱۷ شهرستان استان گیلان با مشارکت ۲۳۸ دانش آموز برگزار شده است.

هادی سلیمی افزود: دانش آموزان پس از شرکت در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی_ریوی ، پانسمان و بانداژ، شکستگی وآتل بندی ، اطفای حریق ، اسکان اضطراری ، حمل مصدوم ، پناهگاهی و خروج ایمن در آزمون کتبی نیز باهم رقابت کردند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های برتر خواهران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند اضافه کرد: پس از بررسی و جمع بندی نتایج ، شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودبار مقام اول تا سوم را کسب کردند و گروه شهرستان تالش نیز موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست