Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شهر درگهان جزیره قشم گفت: رقابت‌های والیبال تور تک ستاره جهان با حضور ۱۶ تیم خارجی از ۱۷ تا ۲۰ دی‌ماه به میزبانی درگهان برگزار می‌شود. ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، سیدمحمد کاظمی‌شهرویی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقابت‌های والیبال تور تک ستاره جهان با حضور 16 تیم خارجی و 19 تیم داخلی به میزبانی شهر درگهان جزیره قشم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها از هفدهم تا بیستم دی‌ماه در برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

سیستم جدید برای رده بندی تیم‌های والیبال جهاناردبیل از میزبانی لیگ ملت‌های والیبال جهان سربلند خارج می‌شودلیگ ملت‌های والیبال جهان با امنیت کامل در اردبیل برگزار می‌شود

شهردار درگهان با اشاره به حضور 9 تیم ایرانی در این رقابت‌ها، ادامه داد: 16 تیم نیز از کشورهای لهستان، ژاپن، جمهوری چک، قطر، نروژ، گامبیا، لاتویا، روسیه و صربستان در این رقابت‌ها شرکت دارد.

کاظمی‌ شهرویی اضافه کرد: پس از جمهوری اسلامی ایران، کشورهای لهستان و ژاپن به ترتیب با شرکت چهار و سه تیم، پر رنگ‌ترین حضور را در این مسابقات دارند.

وی گفت: بازی‌های مقدماتی و جدول اصلی از شبکه استانی خلیج فارس و رقابت‌های رده‌بندی و فینال از شبکه سراسری ورزش صدا و سیما پخش می‌شود.

درگهان قطب توریست تجاری- ورزشی

شهردار درگهان اظهار کرد: میزبانی از این رقابت‌ها در راستای سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته برای افزایش شور و نشاط اجتماعی انجام می‌شود.

کاظمی‌ شهرویی افزود: چنین رخدادهای می‌تواند شهر درگهان را در کنار توریست تجاری بودن به عنوان قطب توریست ورزشی مطرح کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه برگزاری تورهای داخلی همچون فینال مسابقات ساحلی کشوری و بزرگترین تور سه ستاره کشور پیش‌بینی می‌شود این رقابت‌ها با بالاترین کیفیت میزبانی شود.

شهردار درگهان ارزآوری را از دیگر مزایای میزبانی این رقابت‌ها برشمرد.

انتهای پیام/7558/ح

R7558/P/S6,1433/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد

به گزارش "ورزش سه"، میخائیل کوبیاک ستاره سی و شش ساله سابق تیم ملی والیبال لهستان که قرار بود فصل آینده و پس از سالها به لیگ کشور خود باز گردد، از این تصمیم منصرف شد.

کوبیاک که این فصل به راحتی با تیم شانگهای چین قهرمان لیگ این کشور شد، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد، تا فصل آینده نیز در لیگ چین و باشگاه شانگهای توپ بزند.

او قبل از تیم شانگهای چین، سابقه بازی در تیم های پاناسونیک پنترز ژاپن، هالک بانک ترکیه و یاستربسکی لهستان را داشته و با آنها قهرمانی لیگ را کسب کرده است.

کوبیاک تا مدت ها ستاره و کاپیتان تیم ملی لهستان بود که پس از المپیک توکیو تصمیم به خداحافظی از تیم ملی کشورش گرفت. تنها افسوس او در دوران ملی اش قطعا عدم کسب مدال در المپیک است.

دیگر خبرها

  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • لیگ ملت‌های والیبال یکی از ستاره‌هایش را از دست داد
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی