Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:08:31 GMT

وضعیت کارگری استان قزوین نیازمند رسیدگی است

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۲۸۳۲

وضعیت کارگری استان قزوین نیازمند رسیدگی است

به گزارش خبرنگار مهر، شورای اداری استان قزوین روز پنجشنبه با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، هدایت الله جمالی پور استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندار و و مدیران دستگاه‌های اجرایی در استانداری تشکیل شد.

سیده حمیده زرآبادی در جلسه شورای اداری گفت: اتفاقات اخیری که در کشور داشتیم با تدبیر مسئولان امنیتی در قزوین به گونه‌ای بود که هیچ مشکلی نداشتیم که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آلودگی هوا در آبیک نگران کننده است و یکی از شهرهای بحرانی در روزهای اخیر بود که درخواست می‌کنیم با تشکیل کارگروه ویژه برای حل آن تدبیر شود.

زرآبادی بیان کرد: در حوزه محیط زیست وضعیت پسماند نگران کننده است اما سلامت مردم و محیط زیست استان در معرض تهدید است و همه باید کمک کنند تا مشکل برطرف شود.

وی در خصوص آبرسانی از سد طالقان هم بیان کرد: از دیگر مطالبات مردم تأمین آب شرب سالم است که در بازدید مقرر شد تا تیرماه تحول داده شود اما گویا روند کار کند شده است.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در حوزه کارگری خبرهای خوبی نمی‌شنویم و شاهد درهم ریختگی هستیم و وضعیت کارگران خوب نیست و از وزیر کار انتظار بیشتری داشتیم که راضی کننده نیست.

وی افزود: قزوین یک استان تاریخی است اما ساختمان مناسبی برای مرکز اسناد ملی نداریم که باید کمک شود یک مرکز مناسب برای آن پیش بینی شود.

زرآبادی افزود: مجلس دهم در حوزه ورزش اقدامات خوبی با تخصیص ۲۷ صدم درصد انجام داد که باید شاهد تحول در ورزش می‌شدیم که برخی فدراسیون‌ها به دلیل بی تدبیری قادر به اعزام قهرمانان خود نیستند که باید این مشکل برطرف شود.

وی اظهارداشت: در فصل بودجه هستیم و اعتبارات در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است لذا باید الویت ها مشخص شود زیرا با این شرایط در سال آینده هم قزوین بودجه خوبی نخواهد داشت.

زرآبادی در خصوص لزوم رعایت اخلاق و پایبندی به اخلاق هم گفت: در این شرایط حفظ وحدت مهم است و اخیراً در یکی از شهرستان‌ها فردی که باید محور وحدت باشد مسائلی را گفتند که وحدت آفرین نبود در حالی که در آستانه انتخابات باید دنبال وحدت باشیم اگر از نماینده‌ای خوشتان نمی‌آید وارد بد اخلاقی نشوید، شاید ما هم مطالبی داشته باشیم که بگوییم اما چون وحدت را زیر سوال می‌برد مطرح مکی کنیم.

وی اضافه کرد: باید دنبال مودت و وحدت باشیم در شرایطی که تحریم و فشار دشمنان زیاد شده منطقی نیست ما هم به تفرقه و بداخلاقی دامن بزنیم و این که افرادی را بی خاصیت و بیکاره و ناتوان معرفی کنیم و خود را با تخریب دیگران بخواهیم جلو ببریم اخلاق اسلامی نیست.

زرآبادی اظهار داشت: اگر به مردم خدمت کنیم در قلب مردم جا خواهیم گرفت در غیر این صورت از اذهان پاک خواهیم شد.

زرآبادی از خدمات محمد شفیعی فرماندار قزوین و محمد نصیری فرماندار البرز به پاس جلب رضایت مردم تشکر کرد.

در ادامه سه دستگاه برتر در اجلاس استانی نماز تجلیل شدند.

کد خبر 4814215

منبع: مهر

کلیدواژه: حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی جلسه شورای اداری 9 دی بوشهر ایلام قزوین آلودگی هوا انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند شیراز گرگان شهرکرد مشهد استانداری سمنان گردشگری صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه پزشکی با حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی و رئیس سازمان بازرسی کل کشور، روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

در این جلسه، ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، ضمن اشاره به جایگاه مهم جامعه پزشکی در حفظ سلامت جامعه و خدمت به مردم، بر حفظ کرامت جامعه پزشکی و پاسداشت نیروی انسانی در حوزه سلامت تاکید کرد.

وی با اشاره به وضعیت دستیاران رشته‌های تخصصی و متخصصین طرحی ضریب K، گفت: جامعه پزشکی کشور جزو قشرهای تخصصی مرجع و خدمتگذار کشور است که لازم است ضمن رعایت اخلاق پزشکی و حرفه‌ای و ارتقای توان علمی خود، همچنان در منطقه و دنیا افتخار آفرین باشد.

خدائیان افزود: رسیدگی‌به وضع دستیاران رشته‌های تخصصی و متخصصین طرحی ضریب K باید از اولویت‌های حوزه بهداشت و درمان کشور باشد.

وی همچنین نسبت به پیگیری جدی مطالب مطرح شده توسط رئیس کل سازمان نظام پزشکی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جامعه پزشکی و چالش‌های پیش روی آن در آینده، وضعیت نیروهای تخصصی و طرحی را تشریح کرد و خواستار رسیدگی به نارسایی‌های مرتبط با این حوزه به ویژه در زمینه اقتصاد سلامت، زیرساخت‌های تأمین و آموزش نیروی تخصصی برای کشور به خصوص شرایط رزیدنتی و نیروهای طرحی شد.

وی همچنین نسبت به پیگیری ویژه پرونده‌های اخیر و نیز برخی برخوردهای صورت گرفته با اعضای جامعه پزشکی در برخی استان‌ها و مطب‌ها تاکید کرد.

کد خبر 6092115 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است
  • سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • کارگر ستون اقتصاد و امنیت در جامعه است
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم