Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت از برگزاری آزمون ارتقا کارگزاران حج در ۱۳ دی ماه خبر داد و گفت: در این آزمون ۳ هزار و ۹۶۵ نفر متقاضی واجد شرایط هستند. ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ اجتماعی سفر نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حمیدرضا محمدی در خصوص آزمون متقاضیان ارتقا در حوزه‌های مسئولیتی کارگزاران حج تمتع اظهار کرد: این آزمون به صورت همزمان روز سیزدهم دی ماه راس ساعت 14 در مراکز حج و زیارت استانها و تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای این آزمون 3 هزار و 965 نفر متقاضی واجد شرایط هستند، گفت: از میان این افراد تعدادی بعد از کسب حدنصاب امتیازهای لازم، در حوزه‌های مدیر و معاون کاروان، معاون مجموعه و مامور اجرایی حج مشغول به فعالیت می شوند.

مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت با بیان اینکه کارت آزمون در سایت آموزش سازمان قابل رویت و چاپ است، توضیح داد: متقاضیان ارتقا در سیستم کارگزاری حج تمتع که روز جمعه در آزمون شرکت می‌کنند، حتما یک ساعت قبل از شروع و با آمادگی کامل در آزمون حضور یابند.

وی افزود: افرادی که 30 درصد امتیازات آزمون روز جمعه را کسب کنند برای انجام مصاحبه و امتیازبندی بر اساس شاخص‌های تعیین شده در آیین نامه اجرایی ، دعوت می‌شوند و از میان این افراد نیز به تناسب تعداد مورد نیاز و با لحاظ بالاترین امتیازات انتخاب می‌شوند و در لیست کارگزاران حج 99 منظور می‌شوند تا مدیران کاروانها از میان آنها به انتخاب عوامل و کادر مورد نظر بپردازند.

محمدی خاطرنشان کرد: افراد پذیرفته شده برای مدیریت کاروان‌های حج بر اساس نیاز در هر شهر توسط سازمان دعوت و بکارگیری خواهند شد و بدون شک از نیروهای کارآمد که بهترین امتیازات و نمرات شاخص‌ها را کسب کرده باشند، استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت با بیان اینکه متعاقبا امتیاز بندی متقاضیان براساس شاخص‌های تعیین شده انجام خواهد گرفت، گفت: افرادی که لازم است اطلاعات خود را در سامانه کارگزاران اصلاح و بروز کنند، هر چه سریعتر نسبت به این کار مبادرت ورزند.

وی همچنین یکی از مهمترین عوامل علت آزمون ارتقا را جوانگرایی و کادرسازی عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف آزمون کادرسازی در حوزه کارگزاری حج و انتقال تجربه از افراد مجرب به افراد جدید و مشتاق است.

محمدی تصریح کرد: مجموعه کارگزاران حج تلفیقی از افراد باتجربه و جدید با سوابق و شرایط مورد نیاز مبتنی بر دانش است.

 مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت با بیان اینکه یکی از تاکیدات و شاخص‌ها در سنوات پیش رو موضوع آشنایی کارگزاران با زبان عربی است، گفت: چون حوزه فعالیت کارگزاران حج در عربستان است بنابراین آشنایی با زبان عربی یکی از شاخص‌ها خواهد بود که این موضوع مهم در سطح سنجی مدیران نیز تاثیرگذار خواهد بود.

کاهش تعداد کارگزاران و عوامل اعزامی حج تمتع 99تفاهم ایران و عربستان برای اعزام بیش از 87 هزار نفر به حج تمتع 99چگونگی نقل و انتقال اولویت حج تمتع و فراخوان به‌روز رسانی اطلاعات

انتهای پیام/

R1491/P/S18,2,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان حج و زیارت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی

به گزارش خبرگزاری مهر، رباب ملایی، در خصوص زمان برگزاری آزمون مرحله کتبی نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: ۱۷۷ نفر از استان زنجان، در رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ و ۳۰ جز قرآن کریم ثبت نام کرده اند که جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در مرحله اول، همزمان با سراسر کشور در این آزمون با هم به رقابت خواهند…

رباب ملایی، کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در خصوص زمان برگزاری آزمون مرحله کتبی نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: ۱۷۷ نفر از استان زنجان، در رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ و ۳۰ جز قرآن کریم ثبت نام کرده اند که جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در مرحله اول، همزمان با سراسر کشور در این آزمون با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: از تعداد ۱۷۷ نفر، ۴۷ نفر در رشته ۱۰ جز، ۲۷ نفر رشته ۲۰ جز و ۱۰۳ نفر در رشته حفظ کل در این آزمون حضور خواهند یافت. کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: نتایج این آزمون طبق جدول زمان بندی سازمان دارالقرآن الکریم ۲۱ خردادماه از طریق سایت تلاوت اعلام خواهد شد.

ملایی با تشریح طرح اعطای مدرک حفظ گفت: بر اساس مصوّبه جلسه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ به منظور ساماندهی و تسهیل خدمت رسانی دستگاه‌های اجرایی کشور به حافظان کلام وحی، سازمان دارالقرآن الکریم با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور، آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصّصی به حافظان قرآن کریم را اجرا می‌کند.

کد خبر 6094878

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی