Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@05:19:06 GMT

کلنگ ناحیه صنعتی زاوه به زمین زده شد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۳۱۱۴

کلنگ ناحیه صنعتی زاوه به زمین زده شد

معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: احداث نواحی صنعتی در دستور کار بوده و اقدامات مطلوبی تاکنون صورت گرفته تا زیرساخت‌ها برای صنعتگران آماده و در اختیار آن‌ها گذاشته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، محسن صالحی نیا در آیین مراسم کلنگ زنی ناحیه صنعتی زاوه، که با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، امام‌جمعه و فرماندار شهرستان و نماینده مردم تربت‌حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: دولت برای تولید و اشتغال در تمام مناطق کشور سیاست‌های ویژه‌ای برنامه‌ریزی کرده و از تمام ظرفیت‌ها برای مردم آن منطقه استفاده و شرایط را مهیا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: احداث نواحی صنعتی در دستور کار بوده و اقدامات مطلوبی تاکنون صورت گرفته تا زیرساخت‌ها برای صنعتگران آماده و در اختیار آن‌ها گذاشته شود

صالحی نیا با اشاره به‌ضرورت احداث ناحیه صنعتی برای این منطقه، ادامه داد: ناحیه صنعتی برای این منطقه ضروری بود و انشاء الله هرچه سریع‌تر با تکمیل و تجهیز زیرساخت‌ها شرایط برای صنعتگران و سرمایه‌گذاران فراهم می‌شود تا بهره‌برداری کنند.

وی با اشاره به گسترش فرهنگ کار و کارآفرینی، عنوان کرد: ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در تمام مناطق کشور سبب ارتقاء رشد و بهره‌وری در تولید و نیز ایجاد اشتغال مولد است و همه وظیفه داریم تا این فرهنگ را گسترش دهیم.

معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، خاطرنشان کرد: برنامه‌های حمایتی سازمان برای واحدهای صنعتی به‌طور مستمر ادامه دارد تا بتوانیم با بهره‌برداری واحدها در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید بیشتر، در مناطق مختلف عمل کنیم.

وی اضافه کرد: توجه ویژه به حوزه تولید راهبرد اصلی برای توسعه کشور است و استان خراسان رضوی نقش مهمی به دلیل ظرفیت‌ها و موقعیت منطقه‌ای در این راستا دارد.

در ادامه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: با توجه به ظرفیت‌های ویژه تربت‌حیدریه تلاش کردیم توسعه صنعتی و احداث شهرک‌ و ناحیه صنعتی برای صنعتگران و سرمایه‌گذاران این منطقه ایجاد شود و اشتغال پایدار برای جوانان فراهم کنیم.

مسعود مهدی زاده مقدم افزود: تاکنون اقدامات مطلوبی برای توسعه زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌ها ‌و نواحی صنعتی تربت‌حیدریه صورت گرفته و تمام ظرفیت‌های لازم جهت حمایت از صنعتگران انجام و فراهم شده است.

رئیس هیئت‌مدیره و شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تسهیل و تمهید حمایتی از صنایع کوچک از وظایف اصلی و اولویت‌های مهم ما بوده تا با فراهم کردن آن‌ها، امنیت حضور سرمایه‌گذاران برای احداث و راه‌اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی و سرمایه‌گذاران صنعتی در راستای تولید ملی و اشتغال مولد مهیا شود و از تمام ظرفیت‌های استان در این راستا به‌خصوص برای مناطق کمتر توسعه یافته استفاده می‌کنیم.

پیش از این مراسم معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، با حضور در شهرک صنعتی تربت‌حیدریه2 شبکه توزیع گاز ایستگاه CGS-TBS و واحدهای کارگاهی این شهرک را افتتاح کرد.

اجرای عملیات پروژه عمرانی گاز به طول 9 کیلومتر و ایستگاه CGS-TBS بااعتبار 24 هزار و 500 میلیون ریال و واحدهای کارگاهی این شهرک با عملیات ساختمانی به مساحت هزار و 73 مترمربع با اعتبار هشت هزار و 341 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیدند.

انتهای پیام/70041

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون وزیر صنعت زاوه تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد

امیر حسن‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره‌برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد، گفت: نهایتا در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از ۴ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و پس از ۱۷ سال وقفه خوشبختانه با همت تیم اقتصادی استان اخذ شد.

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و سرمایه‌گذاری شاهد راه‌اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب برق و گاز ودرمجموعه شهرک صنعتی زرند گفت: از هم‌اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و واحد‌های مختلف تولیدی است.

شهرک صنعتی زرند ۱۷ سال راکد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند