Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره آموزشی یک روزه تربیت مبلغ گام دوم انقلاب امروز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسین راجی و با حضور جمعی از اهالی دانشگاه و حوزه در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد. ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، دوره آموزشی یک روزه تربیت مبلغ گام دوم انقلاب صبح پنجشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسین راجی و با حضور جمعی از اهالی دانشگاه و حوزه در تالار وحدت دانشگاه تبریز آغاز شده و تا ساعت 16 در این مکان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مُبَلغان بیانیه گام دوم انقلاب در تبریز تربیت می‌شوندهمایش بین المللی «گام دوم انقلاب، الگوی نظام انقلابی تمدن ساز» بهمن ماه در تهران برگزار می شود

عکس از مرتضی فرضی

انتهای پیام/111/ح

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت با اعلام این خبر گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6097864

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان