Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای ارتش سوریه یک خودروی بمب‌گذاری شده تروریست‌ها را همزمان با تشدید حملات عناصر تروریستی جبهه النصره در شرق ادلب منفجر کردند. ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، یگانی از ارتش سوریه یک خودروی بمب‌گذاری شده، که سرنشین آن یک عامل انتحاری بود را در حین نزدیک شدن به مواضع ارتش در محور شهرک «التح» در حومه جنوب شرقی ادلب منفجر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این‌باره، یک منبع محلی تصریح کرد، یک فروند موشک هدایت‌شونده توسط یک سرباز ارتش به سمت خودروی بمب‌گذاری‌شده نشانه رفت که در پی آن، صدای وحشتناکی در مناطق مختلف شرق شهر «معره النعمان» شنیده شد.

منبع مذکور تصریح کرد، یگان‌های ارتش سوریه در این میان وارد درگیری‌های شدیدی در محورهای التح و «جرحناز» واقع در حومه شهرک معره النعمان شدند و دست به ضد حمله‌ای علیه عناصر مسلح گروه‌های «جبهه النصره» و «اجناد القوقاز» و دیگر گروهک‌های تروریستی همپیمان با ترکیه زدند.

یک منبع میدانی نیز در این‌باره گفته است که نیروهای ارتش سوریه توانستند موج حملات خشونت‌بار گروه‌های مسلح تروریستی در محورهای شهرک التح و جرجناز را دفع کنند.

طبق گفته این منبع میدانی، یگان توپخانه‌ای و موشکی ارتش در هدف قرار دادن مواضع و تحرکات عناصر مسلح و سکوهای پرتاب موشک در محورهای «تلمنس معر شمارین» و «الدیر الشرقی» در شرق و جنوب شرقی ادلب مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

R1016196/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تروریسم سوریه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تروریسم سوریه تروریسم سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسوسان صنعتی - جوخه انتحاری

در مبادله ای درسال ۱۹۵۵ بین آمریکا و چین ۱۱ خلبان آمریکایی که درجریان جنگ کره به اسارت درآمده بودند در مقابل یک شهروند چینی آزاد شدند و کابوس ایالات متحده ازهمین زمان و با دیدن کلاهک‌های هسته‌ای که ساخت همان چینی از بند آزاد شده بود شروع شد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077237 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • جاسوسان صنعتی - جوخه انتحاری
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست