Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید شکری روز پنجشنبه در چهارمین جلسه این کارگروه افزود: دستورالعملی از سوی این کارگروه باید تهیه و از طریق کانال های مختلف اطلاع رسانی شود به گونه ای که دستورالعمل قابل سنجش باشد.
وی افزود: در خصوص بیماری آنفلوانزا پیشگیری های لازم در شهرستان انجام شده اما باید در خصوص این بیماری آمادگی های لازم را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شکری به اجرای طرح ملی بسیج تغذیه سالم در شهرستان همزمان با سراسر کشور اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی و نمایشگاه ها و استفاده از ظرفیت های مدارس، دانشگاه ها و دیگر مراکز،  می تواند در اجرای هر چه بهتر و مطلوب تر آن موثر واقع شود.
وی اضافه کرد: ممنوعیت عرضه قلیان در کافه های سنتی و رستوران ها، ساماندهی سرویس های بهداشتی جمعه بازار مراغه و ساماندهی جگرپزی های شهر که از جمله مصوبات سومین جلسه کارگروه سلامت ایمنی و امنت غذایی بود باید از سوی مسوولان دستگاه های متولی پیگیری شود.
معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز در این نشست گفت: در بازه زمانی ۱۵ آبان تا ۱۵ آذر امسال و در مقایسه با مدت مشابه ماه قبل،  مراجعه مردم به مراکز درمانی و بیمارستان ها به علت بیماری آنفلوآنزا ۵۴ درصد افزایش یافته است.
پیروی گفت: آنفلوآنزا از بیماری های شایع فصل سرماست که خود مراقبتی و رعایت بهداشت فردی در پیشگیری از ابتلا به آن نقش مهمی دارد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

برچسب‌ها سلامت مواد غذایی فرمانداری مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت مواد غذایی سلامت مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد

صابر جباری فاروجی از سوی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسین فرشیدی؛ معاون بهداشت وزارت بهداشت در حکمی، دکتر صابر جباری فاروجی را به‌ عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن حکم معاون بهداشت به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر جباری

با سلام

با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست‌ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم‌افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه‌­های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ  جنابعالی به سمت "دبیر کارگروه سلامت مدارس"  منصوب می‌­شوید.

اجرای نهضت ملی سواد سلامت‌آموزی در مدارس 10 استان کشور

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­‌عصر(عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش‌­آموزان موفق و منصور باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی
  • پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • دامپزشکان و پیرادامپزشکان سرمایه ارزشمند علمی و اجرایی کشور هستند