Web Analytics Made Easy - Statcounter

رایان گیگز اعتقاد دارد که مارسیال باید به مانند دو بازی گذشته منچستریونایتد در مقابل برنلی و نیوکاسل ظاهر شود.

طرفداری- اسطوره منچستریونایتد، رایان گیگز می گوید مارسیال باید کمی درگیرانه تر بازی کند و به عنوان مثال باید مطابق با شیوه ای که الکساندر لاکازت در مقابل یونایتد بازی کرد، عمل کند.

به گزارش MEN، شب گذشته (چهارشنبه) آرسنال با نتیجه 2-0 منچستریونایتد را شکست داد و حال رایان گیگز اعتقاد دارد که مهاجم فرانسوی تیم نتوانست برای مدافعان توپچی ها مزاحمتی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیگز از مارسیال می خواهد تا به مانند بازی با برنلی و نیوکاسل (که خود رایان در هر دو دیدار از مارسیال تمجید کرد) مدافعان حریف را تحت فشار قرار دهد:

هنگامی که او فشار بیاورد، این باعث می شود تا دیگر بازیکنان تیم نیز فشار بیاورند و این باعث می شود تا تیم بالا بازی کند. مارسیال آهنگ حملات تیم را تنظیم می کند. اگر شما یک مهاجم مرکزی داشته باشید که برای مدافعان مزاحمت ایجاد کند و آن ها را تحت فشار قرار دهد، این برای هافبک های تیم بسیار عالی است. هنگامی که شما مشاهده می کنید که یک مهاجم چنین کاری را انجام می دهد (فشار می آورد)، شما نیز مجبور می شوید تا بالا بازی کنید.

وی در ادامه افزود:

من از آنتونی مارسیال در بازی با نیوکاسل و برنلی تعریف کردم اما شب گذشته او خودش نبود. شاید او چند باری فشار آورد و به پشت سر خود نگاه کرد و دید که هافبک ها نیز آن طور که باید فشاری نمی آورند. هنگامی که او بازی می کند به نظر می رسد که اصلا تلاشی نمی کند و درخشان به نظر نمی رسد اما من فکر می کنم که مارسیال قربانی زبان بدن خود شده است. همانطور که گفتم، او در دو بازی گذشته واقعا تلاش خود را کرد و من احساس می کنم که به عنوان یک بازیکن، هنگامی که شما به صورت موفقیت آمیزی تکل بزنید و به خوبی وظایف دفاعی خود را انجام دهید، واضح است که در چنین مواقعی شما توپ را به دست می آورید.

گیگز معتقد است سبک بازی مارسیال می تواند باعث شود تا دیگران بگویند "او تلاش نمی کند" اما گیگز چنین نظری ندارد و یکی از بزرگترین تمجید کنندگان مارسیال است:

اگر کمی دست و پا چلفتی باشید و آن طور که باید فشار نیاورید، توپ را نیز به دست نخواهید آورد و و احساس خوبی نیز نخواهید داشت و همواره احساس بی حالی خواهید داشت. بنابراین من فکر می کنم که این کاری (پرسینگ) است که او باید بیشتر و به طور مداوم انجام دهد زیرا همانطور که درباره دو بازی گذشته گفتم، آنتونی چنین کاری را انجام داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۳۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲