Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@23:01:55 GMT

قدرت‌نمایی ایثار شیمیدُر قم در لیگ بسکتبال

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۴۲۱۰

قدرت‌نمایی ایثار شیمیدُر قم در لیگ بسکتبال

ایسنا/قم تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدُر با کسب برتری در دو مسابقه متوالی برابر تیم هیأت زنجان برای دومین حریف خود در لیگ برتر ایران خط و نشان کشید.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدُر قم که در ترکیب خود بازیکنان شاخص و نامی همچون محمد کریمی ملی‌پوش اسبق کشورمان در پارالمپیک 2008 پکن، محمد محمدنژاد عضو تیم ملی در پارالمپیک 2016 ریودوژانیر و دیگر ملی‌پوشان نظیر مهدی قربانی و اسماعیل فاضلی با تجربه بازی در اروپا و لیگ ترکیه و همچنین ملی‌پوش جوانی همچون مهدی عباسی دارد، این روزها درگیر مسابقات فصل 1398 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که هدایت آن را جواد شهره‌غلامی مربی مطرح بسکتبال و بسکتبال با ویلچر قم بر عهده دارد و در کنار محمد رحیمی که از فارس و محمد معظمی از زنجان به این تیم آمده‌اند، نفرات بومی مستعدی همانند محمدحسین بنازادگان، اسماعیل ابوطالبی، علی کارچانی، جواد منصوری، حامد زارعی، داوود بدرخانی، عظیم عباسی، بهزاد و ... در دو دیدار تدارکاتی تیم هیأت زنجان را مغلوب کرد.

هیأت زنجان یکی از تیم‌های ریشه‌دار و بازیکن‌ساز بسکتبال با ویلچر ایران به شمار می‌رود، تیمی که ملی‌پوشان و چهره‌های مطرح زیادی را تحویل تیم ملی داده به عنوان یکی از تیم‌های حاضر در گروه نخست فصل 1398 لیگ برتر دو دیدار تدارکاتی در قم برابر تیم ایثار شیمیدُر قرار گرفت و هر دو بازی به نفع میزبان تمام شد.

نماینده بسکتبال با ویلچر قم در نخستین مسابقه با نتیجه 80 بر 52 تیم هیأت جانبازان و معلولین زنجان را مغلوب کرد و در بازی دوم با حساب 85 بر 40 موفق به شکست شاگردان کمال عشق در تیم هیأت زنجان شد تا در آستانه هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور برای رقیب خود یعنی هیأت اراک خط و نشان بکشد.

تیم ایثار شیمیدُر قم در دومین هفته مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان ایران از ساعت 16 عصر روز جمعه 13 دی‌‌ماه در سالن شهدای بهزیستی قم، نخستین دیدار خانگی این فصل را در حضور تماشاگران و طرفداران خودی برگزار می‌کند، مسابقه‌ای که از گروه دوم مقدماتی در قم به انجام می‌رسد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسکتبال با ویلچر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

همچنین مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

با توجه به در پیش بودن بازی های حساس نیمه نهایی، باید دید کمیته انضباطی در خصوص برخی ستاره های حاضر در این تیم های حاضر در این مرحله چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی