Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات امروز در شش دور مختلف به مسافت ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب‌های ترکمن دوساله کلاس Maiden بود، اسب بام دشت‌ناز موفق به کسب مقام اول شد و اسب های دنیا عباسی و دانیار عظیمی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم رقابت اسب‌های دوخون ۳+ سال کلاس Maiden برگزار شد که حاصل آن قهرمانی اسب پانیک بود، اسب پرنیان دوم شد و زیبا گزل ۲ به عنوان سوم این دور دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسب تئودیک کویر قهرمان دور سوم در گروه اسب‌های دوخون دو ساله کلاس Maiden شد و در پی او اسب‌های کرملین و بست مارال به ترتیب دوم و سوم شدند.

دور چهارم مخصوص اسب‌های تروبرد ۳+ سال کلاس Maiden بود که در آن اسب گلدبلک زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسبهای آرنکا و فلوریای عزیزی نیز عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

اسب‌های آلباتروس، وی واش و ردلیدی عناوین برتر کورس پنجم روز نخست هفته هشتم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس را در گروه اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ به دست آوردند و کورس ششم که مخصوص اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۳ بود با قهرمانی اسب نیودنسر به پایان رسید؛ در این کورس اسب‌های بن جوی و دان ییلدز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان رقابت‌های روز نخست هفته هشتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس، مبلغ یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برتر تعلق گرفت.

برچسب‌ها گنبدکاووس سوارکاری گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس سوارکاری گلستان گنبدکاووس سوارکاری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد

دریافت 7 MB

بهروز اسکندرنیا رئیس هیأت تیراندازی مازندران در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

اسکندرنیا با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

وی یادآور شد: علی دوستی ملی‌پوش مازندرانی اهداف پروازی بوده که به تازگی از مسابقات جهانی انتخابی المپیک دوحه قطر بازگشته است.

گفتنی است: مراسم اهدای مدال با حضور ناصر رسولی دبیرکل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

کد خبر 6096168

دیگر خبرها

  • اعلام داوران هفته بیست و هشتم لیگ برتر
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • مسابقات چند جانبه آفرود – قزوین
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس