Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیئت وزنه‌برداری استان زنجان از حضور 4 وزنه‌بردار زنجانی در اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات تایلند خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود وثیق در گفت‌وگو باخبر نگار موج رسا; با اشاره به اعزام وزنه برداران استان زنجان به مسابقات کشوری وزنه برداری در رده سنی بزرگسالان، اظهار کرد: این رویداد ورزشی در اهواز از تاریخ 16 تا 21 دی ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور چهار وزنه‌برداران استان زنجان در تیم ملی برای اعزام به تایلند، ابراز کرد: فعلاً مشخص نیست که وزنه‌برداران زنجانی در لیست نهایی تیم ملی حضور داشته باشند.

دبیر هیئت وزنه‌برداری استان زنجان با اشاره به سهمیه 2 نفری ایران در المپیک 2020 تصریح کرد: در المپیک 2020 وزنه‌برداران سنگین‌وزن حضور خواهند داشت و فعلاً وزنه‌برداران زنجانی امکان جایگزینی با قهرمانان پیشین را ندارند و هیئت وزنه‌برداری استان زنجان برای المپیک 2024 برنامه‌ریزی می‌کند.

وثیق با اشاره به حمایت‌های مالی اداره ورزش و جوانان، افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای المپیک 2024  به دنبال پشتیبان مالی هستیم.

وی بابیان اینکه فقط یک سالن اختصاصی وزنه‌برداری در زنجان وجود دارد، افزود: بانوان و آقایان هر دو در این سالن تمرین می‌کنند و تا امروز هیچ سالن دیگری برای هیئت وزنه‌برداری در نظر گرفته نشده است.

دبیر هیئت وزنه‌برداری بابیان اینکه هیئت وزنه‌برداری استان زنجان در کشور حرف اول را می‌زند، خاطرنشان کرد: سه ورزشکار زنجانی در تیم ملی حضور داشتند و در مسابقات جهانی هر سه مدال کسب کردند.

وی بابیان اینکه هیئت وزنه‌برداری با مشکل کمبود سالن مواجه است، ادامه داد: امیدواریم مسئولین در راه اندازی سالن دیگری برای ورزش وزنه‌برداری همکاری‌های لازم را انجام دهند.

وثیق با اشاره به موفقیت‌های وزنه‌برداران زنجانی، عنوان کرد: اگر مسئولین از ورزش وزنه برداری استان حمایت کنند به طور قطع این وزش در المپیک 2024 خواهد درخشید.

وی با اشاره به زحمات سرمربی وزنه‌برداری استان زنجان گفت: ناصر افشار یکی از مربیان برجسته هیئت وزنه‌برداری استان زنجان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛سجاد انوشیروانی و کوروش باقری به بهانه روز معلم و تکریم مقام والای این عزیزان با حضور در مدرسه سیمیای ایرانیان دختران و کلام نو پسران (به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری)از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901613

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند