Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رئیس ایستگاه آتش‌نشانی شهر دزج قروه گفت: حوالی ساعت یک بامداد امروز یک مورد خفگی ناشی از گاز خانگی در روستای میهم سفلی گزارش شد و در کمتر از ۱۷ دقیقه نیرو‌های آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

او افزود: یک زن سالخورده روستایی در میهم سفلی با استفاده از گاز چهارپایه خانگی سیستم گرمایش غیر استاندارد راه‌اندازی کرده بود که به علت نشت گاز موجب خفگی و مرگ او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنایی‌فرد اذعان داشت: نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ قروه پس از تایید مرگ این زن، جسد وی را به پزشکی قانونی قروه تحویل دادند.

رئیس ایستگاه آتش‌نشانی شهر دزج ادامه داد: علاوه بر جمعیت شهری دزج ۴۹ روستا در بخش چهاردولی این شهر وجود دارد که تنها یک ایستگاه آتش‌نشانی با یک خودروی آتش خاموش‌کن و ۳ نیرو دارد.

سنایی‌فرد بیان کرد:در صورت بروز چند حادثه همزمان امکانات، تجهیزات و نیروی کافی برای مقابله با سوانح توسط آتش‌نشانی دزج وجود ندارد که از مسئولان استانی درخواست کرد توجه خاصی به این منطقه داشته باشند.

او گفت: ضرورت دارد مشترکان گاز خانگی برای امنیت خود و دیگران و کاهش حوادث آتش سوزی از انشعابات غیرمجاز در مجاری انتقال گاز خودداری کنند.

منبع:فارس

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم

بنا بر اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، بعدازظهر امروز جمعه ۷اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۰۰ انفجار منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

بلافاصله ۲دستگاه خودرو اطفاء حریق به همراه ۶نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک نفر خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد که توسط نیرو‌های آتش نشانی از منزل خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق و حوادث در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان