Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:52:28 GMT

بخاری‌های مدارس آستارا استانداردسازی شود

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۴۷۸۰

بخاری‌های مدارس آستارا استانداردسازی شود

شاهرخ جعفری روز پنجشنبه اظهار کرد: بخاری های گازسوز باید علامت استاندارد ملی ایران، دودکش و کلاهکی به شکل حرف انگلیسی H داشته باشند و دودکش مشترک برای دو یا چند بخاری گازسوز و روشن بودن آن در فضای بسته، غیرمجاز است.

وی ادامه داد: بخاری های گازسوز باید به سنسورهای حرارتی و کاهش اکسیژن مجهز باشند تا با کاهش کمتر از ۱۸درصد اکسیژن هوا و در صورت انسداد دودکش، خاموش شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره استاندارد آستارا گفت: از شیلنگ های لاستیکی استاندارد جهت انتقال گاز به وسایل گرمایشی استفاده و برای هر بخاری، یک شیر مصرف گاز در نظر گرفته شود و شعله آن آبی و پایدار باشد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده است و ۱۸ هزار دانش آموز در ۱۵۰ مدرسه دولتی و غیردولتی آن مشغول تحصیل علم هستند.

برچسب‌ها مدارس آستارا ایمنی استاندارد حوادث دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس آستارا ایمنی استاندارد حوادث دانش آموزان مدارس آستارا ایمنی استاندارد حوادث دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون‌ها از مرز آستارا کند شد

طبق اعلام گمرک، تردد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در مرز آستارا به دلیل نواقص ایجاد شده و خرابی باسکول‌های گمرک طرف مقابل (گمرک آستارای آذربایجان) با کندی مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، با توجه به مشکلات ایجاد شده در طرف آذری خروج کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می‌شود و تعداد کامیون‌های خروجی کاهش یافته است.

براساس این گزارش، طرف آذری قول داده است که ظرف امروز این مشکل حل شود و تردد کامیون‌ها از این گمرک مرزی به روال عادی برگردد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • انشعابات گاز علت اصلی هدر رفت انرژی
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا کند شد
  • برگزاری آزمون نهایی طرح «زندگی با آیه ها» در آستارا
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی