Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@16:05:23 GMT

عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شلمان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۴۸۴۸

عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شلمان آغاز شد

عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شلمان امروز(۱۲ دی) با حضور اسلامی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از لنگرود، تقاطع غیر همسطح شلمان برای توزیع ترافیک مناسب محور سراسری کناره شمال انتهای کنارگذر لنگرود پیش بینی شده است که از یک رمپ جهشی به صورت روگذر از بلوار موجود لنگرود شلمان عبور می کند که در این راستا ۲ رمپ دسترسی بلوار مذکور با کنارگذر احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این پروژه به طول ۲۸۵ و نیم متر روگذر و سه هزار ۱۰۰ متر طول رمپ با ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار احداث می‌شود.

 

از مزایای این طرح، کاهش تصادفات، ارتقاء ایمنی سفر، تسهیل در ترافیک عبوری، صرفه جویی در مصرف سوخت، پاسخگویی به تقاضای ترافیکی و سامان بخشیدن به یکی از مهمترین محورهای ارتباطی کشور است.

 

طول کنار گذر لنگرود که به‌صورت چهار خطه احداث می شود ۱۱کیلومتر است و از محدود تالش محله در لنگرود و در کیلومتر ۲۳۰ بزرگراه آستارا- گرگان آغاز و قبل از شلمان خاتمه می‌یابد.

 

تاکنون هشت و نیم کیلومتر این کنارگذر احداث شده است.

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: آموزگار فقاهت محقق داماد آموزگار فقاهت آیت الله محقق داماد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن کریم حماسه 9 دی مسجد 9 دی طرح ملی فهما کنارگذر لنگرود وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود

سرهنگ "شریف رحیمی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان لنگرود به مرجع انتظامی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی یک متهم را در این خصوص شناسایی و او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این فرد ۳۶ ساله به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از اماکن دولتی با همدستی یک نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته سارق ۳۱ ساله دیگر نیز دستگیر شد.
 این مقام انتظامی در پایان با اشاره معرفی سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان