Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان تکمیل پروژه راه آهن رشت – کاسپین – انزلی را دارای اهمیتی مهم برای کشور و استان خواند و گفت:تاکیدات رئیس جمهوری بزرگترین پشتوانه برای اجرای پروژه های ریلی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر ارسلان زارع عصر پنجشنبه در نشست بررسی پروژه راه آهن رشت - کاسپین - انزلی که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر راه و شهرسازی در کارگاه پیربازار رشت برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه مهم و بین‌المللی نه تنها برای توسعه گیلان بلکه برای کشور نیز دارای اهمیت است و به همین سبب؛ مهمترین موضوع و دغدغه برای همگان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تاکید رئیس جمهوری بر شتاب در روند عملیات اجرایی این پروژه اشاره و خاطرنشان کرد: مجریان پروژه در صورت مواجه شدن با هر مشکلی در روند اجرا، موضوع را به ما منتقل کنند تا برطرف شود. گفتنی است استاندار گیلان اوایل دی ماه جاری نیز از عملیات اجرایی پروژه راه آهن رشت-کاسپین-انزلی بازدید کرده بود.

این پروژه در ادامه راه آهن سراسری قزوین-رشت و در جهت تکمیل کریدور شمال-جنوب و اتصال به دریای خزر است که توسط رئیس جمهوری در زمان افتتاح راه آهن رشت، هدف گذاری شده بود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دریای خزر راه آهن سازمان برنامه و بودجه وزیر راه و شهرسازی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد

تین نیوز

 استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبارات ویژه دور دوم سفر رییس جمهور به هرمزگان برای توسعه خطوط ریلی استان خبر داد.

مهدی دوستی  در حاشیه کلنگ زنی پل خورگو و زیرگذر سرخون، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاحات نرم افزاری در درگاه های گمرک را از سال گذشته آغاز کردیم از محل سفر هم اعتبار خوبی تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی را آغاز خواهیم کرد.

وی توسعه خطوط ریلی بندر شهید رجایی را شامل خطوط و ایستگاه مانوری اعلام و تصریح کرد: یکی از پروژه های مهم ما بحث راه آهن و تقویت اتصال ریلی بندر شهید رجایی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر مزیت رقابتی بندرشهیدرجایی افزود:این بندر در رقابت با رقبای منطقه ای خود باید بتواند جایگاه برتر خود را حفظ کند و لازمه این اتفاق مهم احداث خطوط ارتباطی مناسب در پس کرانه ی این بندر است.

به گزارش ایسنا، امروز استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای سرخون و خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون را کلنگ زنی کرد این دو پروژه جزء ۵۴ نقطه حادثه خیز هرمزگان هستند که تاکنون تلفات جانی و نقص عضو را برای مردم بهمراه داشته و اصلاح آن ها در زمره مطالبات جدی مردم منطقه بوده که وارد مرحله عملیاتی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • راه‌آهن:کنسرسیوم توسعه ریلی از حسن‌نیت ما سوء استفاده کرد
  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد!
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟