Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکن پیشین استقلال به حضور در کادرفنی فرهاد مجیدی پاسخ منفی داد. تاریخ انتشار: 19:51 - 12 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۲۶۵۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، اگر چه باشگاه استقلال اعلام کرده که مجید نامجومطلق و یک مربی اسپانیایی و انگلیسی در کادر فنی فرهاد مجیدی خواهند بود، اما پیروز قربانی یکی از گزینه‌های حضور در کادرفنی استقلال بود که به مجیدی پاسخ منفی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی در دور اول هم از حضور در کادرفنی انصراف داده بود تا استقلالی‌ها قید او را بزنند.

بیشتر بخوانید:
دستیاران فرهاد مجیدی در استقلال مشخص شدند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرهاد مجیدی پیروز قربانی استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ

از زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی حضور در بایرن مونیخ و جایگزینی توماس توخل سخن به میان می‌آید. به نوشته اسکای اسپورت، زیدان در پاسخ به این سوال که آیا در تابستان راهی بایرن مونیخ می‌شود این‌گونه پاسخ داد: خیر، من به سانتیاگو برنابئو می‌روم تا فقط دیدار برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید را نگاه کنم.

او درباره نتیجه این بازی گفت: طبیعتاً دوست دارم که رئال مادرید پیروز این بازی شود.

زیدان از سال ۲۰۲۱ که از رئال مادرید جدا شد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است این در حالی است که او پیشنهاد‌های خوبی دریافت کرده است.

پیش‌بینی می‌شد که این مربی بزرگ و دوست داشتنی راهی بایرن مونیخ شود، اما ظاهراً که او تمایلی برای حضور در باواریای‌ها ندارد و باید دید که تیم بعدی او چه تیمی خواهد بود.

بایرن مونیخ یک فصل بسیار ناامید کننده را با توماس توخل تجربه کرد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت برای بایرن است تا در فصل جاری جام کسب کند.

جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای اورتون؛ فرهاد مشیری از توافق برای فروش باشگاه خارج می‌شود
  • آغاز تولید مستند پنجاه بدر در قزوین
  • حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون: تنبیه آزارگر به جای قربانی
  • تعطیلی تمرین استقلال با تصمیم کادر فنی
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ