Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت بازدیدهای میدانی از کانون های فرهنگی مساجد گفت: کانون فرهنگی هنری ثامن با رویکرد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عمل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، کانون فرهنگی هنری ثامن پنجشنبه ( ۱۲ دی) میزبان مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام کاظم شکری به همراه تیم کارشناسان در جهت تحکیم و تکریم و تبیین و آگاه شدن از وضعیت موجود کانون فرهنگی هنری ثامن با امام مسجد و مدیر کانون و فرمانده پایکاه دیدار کرد.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: در گذشته به این شکل (میدانی)  وارد کار فرهنگی نمی شدیم ، بلکه منتظر بودیم مدیران و رابطین و امامان مساجد بیاییند و گزارشی از عملکرد و فعالیت های خود در قالب های مختلف به دبیر خانه استانی ارائه دهند، ولی دو سالی است که این روند و سیاست کاری به کلی با تغییرات اساسی رو به رو شده است.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد البرز افزود: بنده عزم و اراده ام براین است تا خودم در تمامی دیدار ها شرکت داشته باشم و از نزدیک در جریان امور و فعالیت و مشکلات و دغدغه های این افسران جنگ نرم به صورت ملموس قرار بگیرم و تا به الان هم به غیر چند کانون که باید در جلسات استانی حاضر می شدم با این نیروهای انقلابی دیدار کردم.

 

حجت الاسلام کاظم شکری گفت: وقتی مدیری و مسئولی به همکاران و افسران جنگ نرم در حوزه فعالیت های فرهنگی هنری  مساجد قدم می گذارد امام مسجد، مدیر کانون، رابطین و دیگر دغدغه مندان عرصه فرهنگی وارد میشود نیرو و قدرت و انرژی مثبتی به این عزیزان منتقل می شود.

 

وی توضیح داد: درست است ما بودجه ای در خور فعالیت و اقدامات کانون ها در اختیارمان نمی باشد و از حمایت درست و صحیحی در جهت حمایت و رشد و شکوفایی کمبود هایی داریم، ولی مدیران و خودمان نشان دادیم همه چیز پول نیست ولی چون تفکرات نامناسبی در این زمینه سم پاچی شده است و  عده ای را به خود مشغول نموده است که کار فرهنگی بدون بودجه نمی شود را داریم اصلاح می کنیم.

 

شکری گفت: کارهایی را در سطح کلان و استان و کشور در دست بررسی و اقدام داریم که بسیار کمک شایانی به این فعالیت ها و اقدامات کانون های فرهنگی هنری می کند، از جمله اینکه مدیران کانون ها می گویند برای استان هزینه نداریم ، ما با تمامل همکاری و مشارکت که توانسته ایم انجام دهیم این زیرساختار و بستر را فراهم کردیم که برای رشته و عناوین مختلفی اساتید رایگان در اختیارشان قرار دهیم.

 

حجت الاسلام کاظم شکری افزود: ما در زمان جنگ یک نگاهی داشتیم که  علم و امکانات ساخت سیم خاردار را نداشتند ولی الان توانسته اند موشک دور برد و سیستم های راداری و رهگیری  بسیار قوی و هوشمندی را بسازیم. یک تفکری هم داریم که هنوز وابسته به کشور های مختلفی هستیم و هرچه قدرت و بودجه است صرف میکنیم که باز هم این وابستگی ادامه داشته باشد و تفکر ما نمی توانیم را اختیار کرده اند.

 

وی ادامه داد:  اینجا نوع نگاه که ما می توانیم و ما باید وابسته باشیم مطرح است، ما در فعالیت های فرهنگی و هنری به این دیدگاه ما می توانیم اعتقاد داریم و با تمام هجمه ها و مشکلات و تفکرات غربی و سست قدم هایی که چند سال آینده ثمرات بسیار قوی و محکم و استواری در راستای فعالیت های فرهنگی هنری به سرانجام می رسانیم.

 

 

 

پایان پیام/565

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد آموزگار فقاهت محقق داماد آموزگار فقاهت حماسه 9 دی آیت الله محقق داماد کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل طرح ملی فهما سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل قرآن کریم بیانیه گام دوم شهر ماهدشت سیم خاردار بیانیه کانون ها ما می توانیم افسران جنگ نرم کانون های فرهنگی هنری انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است