Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد نجف‌آباد، امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، در آیین تجلیل از برترین‌های سما که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار شد، گفت: امیدواریم نونهالان و نوجوانان آینده‌ساز کشور، موفقیت‌های بیش از پیش را برای جامعه ایران اسلامی رقم بزنند.

وی با اشاره به جایگاه دانش در دنیای امروز عنوان کرد: امروزه دانایی و توانایی برای کشورها ارزش محسوب می‌شود و رشد علمی، اقتدار یک کشور را به منصه ظهور و بروز می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در تولید علم و فناوری حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، مطرح کرد: رتبه نخست منطقه در تولید علم، بیشترین توسعه و شتاب علمی معادل ۱۶ برابر متوسط دنیا، مقام دوم در زیست‌فناوری، مقام ششم در نانو فناوری و مقام دوازدهم در هوافضا، بخشی از افتخاراتی بوده که به برکت خون شهدا، تلاش و جدیت جوانان کشور به دست آمده است.

توجه به قشر فرهیخته یکی از معیارهای مهم توسعه‌یافتگی است

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد نیز این همایش را فرصتی برای تجلیل از تلاشگران عرصه علم و پژوهش برشمرد و گفت: یکی از معیارهای مهم توسعه‌یافتگی در جوامع دنیا، توجه به علم و قشر فرهیخته جامعه است.

شهلا روزبهانی تصریح کرد: باید قدردان تلاش و کوشش فرهیختگانی باشیم که با دستان خالی اما با اراده‌های پولادین سعی دارند با رشد و پیشرفت در عرصه‌های مختلف علم و دانش، برای خود و کشور افتخارآفرینی کنند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: مجموعه سمای نجف‌آباد رسالت خود را در کنار علم‌آموزی، حمایت و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان همراه با مهارت‌افزایی و با هدف دستیابی به کارآفرینی و ایجاد آینده شغلی مطمئن در عرصه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی قرار داده است.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد خاطرنشان کرد: آینده از آن افرادی است که با امیدواری، دلگرمی، اراده و توکل به خداوند متعال، آینده‌سازان فردای این مرز و بوم خواهند بود.

لزوم همگام بودن با سرعت بالای تحول علم

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان نجف‌آباد نیز با اشاره به سرعت بالای تحول در علوم و تکنولوژی، با تأکید بر همگام بودن با این تحول مطرح کرد: مطابق نظر آینده‌پژوهان، برنامه‌ریزی برای فرزندان باید به گونه‌ای صورت پذیرد که مهارت‌های مختلف زندگی را فرا گیرند.

سیدرضا موسوی‌زاده تقویت قدرت ارتباط بیشتر با هم‌نوعان و هم‌سن و سالان، تسلط به علوم رایانه‌ای، آشنایی با زبان‌های بین‌المللی، رشد خلاقیت و افزایش قدرت حل مسئله را از جمله مهارت‌های مورد نیاز دانش‌آموزان برشمرد و بر برنامه‌ریزی مطلوب در زمینه آموزش آن تأکید کرد.

وی مجموعه سمای نجف‌آباد را مجموعه‌ای زنده برشمرد و اضافه کرد: در حالی شاهد راه‌اندازی رشته مکاترونیک برای نخستین بار بین هنرستان‌های غیردولتی کشور در هنرستان فنی حرفه‌ای سمای نجف‌آباد بودیم که این امکان برای راه‌اندازی در مدارس دولتی وجود نداشت و مجموعه سمای نجف‌آباد با راه‌اندازی این رشته و بهره‌مندی از امکانات مطلوب دانشگاه، فرصت تحصیل برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به این رشته پرطرفدار را فراهم کرده است.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان نجف‌آباد مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد را ظرفیتی عظیم برای کشور ارزیابی کرد و افزود: به‌طور حتم نتایج عملکرد مثبت این واحد دانشگاهی شامل حال شهرستان، استان و کشور نیز خواهد شد.

انتهای پیام/

218 / 188 واحد نجف‌آباد قشر فرهیخته توسعه‌یافتگی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد نجف آباد قشر فرهیخته توسعه یافتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه توسط عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، فرماندار بویین‌زهرا، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرکل سازمان صمت، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و شهرستان بویین‌زهرا و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آراسنج، اشتهارد، دانسفهان، نظرآباد، حکیمیه و چرمسازی، مورد بازدید قرار گرفت.

این رویداد با استقبال بسیار خوب دانشجویان و مردم شهرستان بویین‌زهرا در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. از اهداف این رویداد می‌توان به کاریابی دانشجویان و اجرای طرح پویش، ارتباط موثر بین صنعتگران و دانشگاه و حضور موثری شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در دانشگاه اشاره نمود. این نمایشگاه تا روز ۱۳ اردیبهشت در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین‌زهرا برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست