Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت الله پاداش  عصر پنجشنبه در جشنواره طلایه داران سازندگی و مجمع جهادگران استان کرمان در سینما آزادی شهر سرچشمه بیان کرد: در حوزه جهادی ۵۵۰ گروه در اقشار مختلف در استان کرمان سازمان‌ دهی کردیم.

پاداش با اشاره به اجرای طرح اعتلای بسیج ادامه داد: طرح مبارزه با کرم خراط در بردسیر، بافت و رابر توسط گروه‌ های جهادی اجرا شد که در این راستا ۴۰‌ هزار هکتار اراضی از این کرم پاکسازی شده ضمن اینکه در بحث مبارزه‌ با ملخ صحرایی هم بیش از ۲۸ هزار هکتار از اراضی با سمپاشی‌ علیه این ملخ توسط این گروه‌ جهادی پاکسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاداش گفت: ۷۲۸ صندوق قرض‌ الحسنه بسیج در استان کرمان راه اندازی شده که ۳۷ هزار عضو دارد و در راستای رفع مشکلات و اشتغالزایی به افراد نیازمند تسهیلات کم بهره اعطا می کند.

عباس بخشی مسئول صندوق‌ های قرض‌الحسنه بسیج شهرستان رفسنجان هم در این آئین‌ گفت: جنگ واقعی، جنگ اقتصادی است و برای پیروز شدن‌ در این جنگ باید سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی‌ ابلاغی از سوی رهبری را اجرا کنیم.

وی بیان کرد:  راه اندازی صندوق‌ های قرض‌ الحسنه‌ بسیج‌ راهکاری مفید است که می تواند با ارائه مبالغی‌ هرچند ناچیز افراد را به خودکفایی برساند؛ ۱۵‌ میلیارد ریال ذخیره صندوق ها در رفسنجان است و از ابتدای راه اندازی این صندوق‌ ها تا کنون بین ۷۵۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات از ۱۵۰‌ هزار تومان به بالا به افراد اعطا شده و کارهایی از قبیل شیرینی‌ پزی، پرورش‌ دان و طیور و پرورش بلدرچین و غیره را ایجاد کرده اند و در این راستا تقویت شده و به خودکفایی رسیده‌اند.

برچسب‌ها کرمان سازمان بسیج سازندگی رفسنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان سازمان بسیج سازندگی رفسنجان کرمان سازمان بسیج سازندگی رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان  کرمان بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه تاکید کرد و گفت: در چندماه آینده دادگاه‌های صلح در کرمان راه اندازی خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد امیر ابراهیمی در همایش روسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان اظهار داشت: ۲۱  هزار و ۵۷۴ فقره پرونده در شرق استان با صلح وسازش مختومه شده است.

وی گفت: سال گذشته شورا‌های حل اختلاف در شرق استان ۲۱ هزار و ۵۷۴ فقره پرونده را با صلح وسازش مختومه نموده اند.

وی خاطرنشان ساخت: شورا‌های حل اختلاف شرق استان کرمان در سال گذشته مجموعا به ۲۶ هزارو ۸۵۱ فقره پرونده رسیدگی نموده اند و درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شورا‌های حل اختلاف شرق استان در سال گذشته ۳۷ درصد می‌باشد.

وی افزود: درسال گذشته ۲۶ هزارو ۹۹۵ فقره پرونده به شعب شورا‌های حل اختلاف در ۵ حوزه قضایی شرق استان کرمان وارد  و ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده با سازش مختومه گردیده است.

وی  به فعالیت شعبه شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان بم اشاره و بیان داشت: در سال گذشته ۹۱ پرونده به این شورا‌ها وارد و ۱۱۴ پرونده مختومه شده است که از این تعداد ۱۱۰  پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی یادآور شد: طی سال گذشته تعداد  ۱۶  زندانی با کمک شورای حل اختلاف ویژه زندان شهرستان بم از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود