Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@18:30:03 GMT

جانشین احتمالی کوربین مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۵۷۰۴

جانشین احتمالی کوربین مشخص شد

به گزارش تابناک به نقل از فارس، نظرسنجی میان اعضای حزب کارگر انگلیس نشان می‌دهد که «کی‌یِر ستارمر» وزیر برگزیت در دولت در سایه، انتخاب اول آن‌ها برای جانشینی «جرمی کوربین» رهبر این حزب است.

به نوشته روزنامه «گاردین»، استارمر هنوز کمپین انتخاباتی خود را آغاز نکرده است، اما گمان می‌رود در هفته‌های آغازین سال جدید میلادی وارد کارزار انتخاباتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نظرسنجی موسسه «یوگاو» نشان می‌دهد که ۶۱ درصد اعضای حزب کارگر رهبری استارمر بر این حزب را به «ربکا لانگ بیلی» ترجیح می‌دهند.

«تیم بیل» استاد دانشگاه «کوئین ماری» که در برگزاری این نظرسنجی همکاری داشت گفت: «به‌نظر نمی‌رسد افراد دست‌چپی‌تر این حزب بتوانند پیروز شوند. به‌هرحال در حال حاضر به‌نظر می‌رسد کی‌یر استارمر به‌دنبال کسب پیروزی نسبتاً برجسته‌ای باشد».

تاکنون «امیلی تورن‌بری» وزیر امور خارجه در سایه و «کلیو لویس» وزیر خزانه‌داری در سایه برای رقابت بر سر تصاحب ریاست حزب کارگر انگلیس اعلام آمادگی کرده‌اند.

در انتخابات پارلمانی زودهنگامی که ماه گذشته در انگلیس برگزار شد، حزب محافظه‌کار به رهبری «بوریس جانسون» نخست‌وزیر این کشور توانست اکثریت شکننده خود را به کثریتی قاطع تبدیل کند. در این انتخابات حزب محافظه کار ۳۶۵ کرسی، حزب کارگر ۲۰۳ کرسی، حزب ملی اسکاتلند ۴۸ کرسی و حزب لیبرال دموکرات ۱۱ کرسی را تصاحب کردند.

این شکست بزرگ برای حزب کارگر موجب شد کوربین در یادداشتی در گاردین بنویسد: «ما متحمل شکست سختی شدیم و من مسئولت خود را در قبال آن می‌پذیرم». او اعلام کرد تا بهار سال آینده از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا مترو هشتگرد علیرضا جهانبخش شیخ نمر جشنواره فیلم فجر38 شهلا ریاحی جشنواره فیلم عمار حزب کارگر انگلیس وزیر برگزیت کوربین انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا مترو هشتگرد علیرضا جهانبخش شیخ نمر جشنواره فیلم فجر38 شهلا ریاحی جشنواره فیلم عمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود

فرماندار کرمانشاه از آغاز به کار فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه از بامداد سیزدهم اردیبهشت‌ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا آمویی امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی کرمانشاه برای تعیین دو کرسی باقیمانده به مرحله دوم کشیده شده و رأی‌گیری برای تعیین این دو کرسی در ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری انجام می‌شود.

وی افزود: این چهار نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی به ترتیب حروف الفبا آقایان «جهانبخش امینی» با کد انتخاباتی ۱۱، «ابراهیم رحیمی زنگنه» با کد ۲۲، «فضل‌الله رنجبر» با کد ۳۳ و «عبدالرضا مصری» با کد ۴۴ در این دوره از انتخابات حضور دارند و از امروز از طریق فرآیند رسمی در روزنامه‌ها، فضای مجازی و رسانه‌ها شعب اخذ رأی به اطلاع عموم خواهد رسید و در سطح شهر نیز این اطلاع‌رسانی را خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بازه زمانی تبلیغات از ساعت صفر بامداد سیزدهم اردیبهشت تا ۸:۰۰ روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت است که شهروندان می‌توانند از این فرصت برای انتخاب نماینده‌ای شایسته حداکثر استفاده را داشته باشند.

آمویی ادامه داد: با توجه به اینکه کدها نسبت به دور اول دو رقمی شده و از هشت حوزه انتخاباتی که در کشور امسال به صورت الکترونیکی است، یکی از آن حوزه کرمانشاه است که دستگاه‌های اخذ رأی آن به‌صورت مکانیزه مستقر شده و شهروندان می‌توانند به سهولت رأی خود را ثبت کنند.

وی گفت: با هدف آشنایی بیشتر رأی‌دهندگان با نحوه رأی دادن به صورت الکترونیک، کلیپ‌های آموزشی چگونگی شرکت در انتخابات تولید و در شبکه‌های مجازی پخش شده است که هم‌وطنان می‌توانند با استفاده از آن نحوه کار کردن با دستگاه‌های مکانیزه را فرا بگیرند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه امیدواریم در دور دوم نیز همچون مرحله اول شاهد حضور پرشور مردم متعهد و غیور کرمانشاه در صحنه انتخابات مجلس باشیم، افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات و دو کرسی باقی‌مانده در مجموع برای شهر کرمانشاه مؤثر خواهد بود.

کد خبر 749750

دیگر خبرها

  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • مشارکت احتمالی کره جنوبی در پیمان آکوس؛ محور گفت‌وگوهای دو جانبه سئول و کانبرا
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • آیا بلینکن می‌تواند اثر انگشت خود را بر تاریخ بگذارد؟
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • کارگران ۱۱ اردیبهشت تعطیل هستند؟
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند