Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@11:57:39 GMT

اخبار ۲۰، پنجشنبه ۱۲ دی ۹۸

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۵۸۶۷

‍‍‍‍‍‍

برف و باران در راه کشور، بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه از اندرزگاه‌های ندامتگاه کرج و تجلیل از آموزگار فقاهت از مهمترین سرخط های این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از روز شنبه با تقویت سامانه بارشی، گستره فعالیت آن افزایش می‌یابد و در اغلب مناطق کشور غیر از جنوب شرق برف و باران خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صادق ضیائیان گفت: از بعدازظهر فردا با ورود سامانه بارشی تازه از سمت غرب و جنوب غرب در نیمه غربی کشور و پس از آن دامنه‌های البرز و مناطق مرکزی کشور بارش باران داریم که در ارتفاعات، مناطق ذکرشده بارش به صورت برف است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: شنبه پیشِ رو سامانه بارشی مذکور تقویت شده و گستره فعالیت آن افزایش می‌یابد و در اغلب مناطق کشور غیر از جنوب شرق فعال خواهد بود.

البته تا پیش از آغاز بارش‌ها، انباشت آلاینده‌ها پدیده غالب برخی کلانشهر‌ها و شهر‌های پرجمعیت است. آسمان تهران هم پس‌فردا در بعضی ساعات بارانی و در اواخر وقت برفی خواهد بود.   *بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه از اندرزگاه‌های ندامتگاه کرج و گفتگو با زندانیان
رئیس قوه قضائیه با حضور در اندرزگاه‌های ندامتگاه کرج به گفتگو با زندانیان پرداخت و از نزدیک با مسائل و مشکلات ان‌ها آشنا شد.   آقای رئیسی با مطالعه پرونده محکومان، در برخی موارد دستور مساعد درباره محکومان صادر کرد. رئیس قوه قضائیه همچنین دستور داد بعد از بررسی‌های کارشناسی زمینه اعطای مرخصی به این زندانیان به‌سرعت فراهم شود.

آقای رئیسی در جلسه شورای اداری استان البرز هم گفت: گفتمان غالب در کشور باید مبارزه با فساد و اجرای عدالت باشد.
آقای رئیسی در دیدار با قضات و کارکنان قضایی استان البرز هم گفت: لحظه‌ای که احساس کردید احقاق حقی یا ابطال باطلی کردید شیرین‌ترین لحظه است. یک تخلف، یک اشتباه و یک فساد در گوشه دستگاه قضایی هم برای دستگاه قضایی زیاد است.

*رویت قطار در بندر کاسپین تا پایان سال ۹۹   وزیر راه با آغاز پروژه خط آهن رشت – انزلی گفت: موانع اتصال راه آهن رشت به انزلی برطرف شده است.


*تجلیل از آموزگار فقاهت
همایش نکوداشت مرحوم آیت‌الله محقق داماد با پخش بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد این همایش، در قم برگزار شد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار که ۲۵ آذر ۹۸ برگزار شد، مرحوم آیت الله محقق داماد را به معنای واقعی کلمه محقق و مدقق و از ارکان علمی حوزه علمیه قم خواندند و افزودند: بعد از حادثه ۱۵ خرداد ۴۲ و بازداشت امام بزرگوار، آیت‌الله محقق داماد در جلسه‌ای، صریح و بی‌ملاحظه از امام (ره) حمایت و از کسانی که ایشان را تنها گذاشتند، شکایت کرد.
حضرت ایت الله خامنه‌ای، وجوه ممتاز علمی، تقوا و مردمی بودن را از دیگر ویژگی‌های آیت‌الله محقق داماد دانستند  و با اشاره به کسب فیض علما و فضلای بزرگ از دروس ایشان گفتند:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   ایشان افزودند: با رحلت ایشان، قم یک ضربه علمی خورد، البته اکنون کار‌های خوبی درخصوص چاپ تقریرات دروسشان انجام شده است و باز هم باید هر چه ممکن است از مباحث فقهی ایشان استخراج و در اختیار همه قرار بگیرد.
  *مقاومت ها مانع مقررات زدایی از فضای کسب   وزیر اقتصاد: برای مقررات زدایی از فضای کسب و تلاش زیادی کردیم، اما با مقاومت‌هایی که وجود دارد هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

آقای دژپسند که در جمع کارشناسان رسمی دادگستری صحبت می کرد گفت: کارشناسان در روند خصوصی سازی‌ها نقش موثری دارند و باید روش‌های نوینی را برای جلوگیری از اختلاف در ارزش گذاری بنگاه‌های اقتصادی بکار بگیرند.

* زلزله در سنگانِ خراسان رضوی   زلزله در سنگانِ خراسان رضوی خوشبختانه تلفات جانی نداشت.


*سکان هدایت آبی پوشان پایتخت به پیشکسوت این باشگاه سپرده شد   براساس اعلام باشگاه استقلال، با قطعی شدن قطع همکاری سرمربی ایتالیایی با آبی‌ها، مسئولان استقلال در جلسه‌ای فرهاد مجیدی را جانشین استراماچونی معرفی کردند.   بر اساس توافق دو طرف، مجیدی، هدایت تیم فوتبال استقلال را تا پایان فصل برعهده دارد.


منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر 20 مشروح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود

استاندار مازندران گفت: جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بخش کشاورزی محقق می‌شود و باید زمینه رشد دانش بنیان‌ها را فراهم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، استاندار مازندران با همراهی بابک مؤمنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان، مهدی داودی فرماندار گلوگاه، رییس جهاد کشاورزی شهرستان و دیگر مسوولان از مراحل مختلف کشتار و بسته‌بندی گوشت مرغ در مجموعه تولیدی ساوانا شهرستان گلوگاه بازدید کرد.

یوسف نوری استاندار مازندران  ضمن تبیین و تقدیر از جایگاه کارگران در عرصه‌های تولیدی اظهار داشت: مجموعه‌های تولیدی به واسطه ایجاد زنجیره تامین، ارزش آفرینی بسیار خوبی داشته‌اند و در مازندران نیاز به گسترش مجموعه‌های ارزش آفرین داریم.

نوری با اشاره به شعار سال و جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد:  مجموعه تولیدی در گلوگاه 40 هزار تن در سال تولید دارد و امسال با مشارکت مردم نیز 60 هزار تن هدف گذاری تولیدی کردند . 

وی با اشاره به ویژگی‌های شاخص مجموعه‌های تولیدی افزود: با جدیت و پیگیری مدیران و با برنامه‌ریزی، زنجیره تأمین بصورت کامل در گلوگاه ایجاد شده و تا انتهای زنجیره حتی از پساب برای ورود به زنجیره بعدی بهره گیری می‌کنند.
  
استاندار مازندران با بیان اینکه صنعت دام و طیور از اهمیت بالایی در اقتصاد مقاومتی برخوردار است افزود: با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم، این مجموعه هم مواد اولیه جوجه یک روزه، خدمات بهداشتی، خوراک دام مورد نیاز و خرید تضمینی را از تولیدکننده اصلی و بخش مردمی تأمین می‌کنند. 

استاندار مازندران با اشاره به موانع پیش روی گفت: قیمت‌های دستوری و صادرات برای مجموعه‌های تولیدی وجود دارد که باید بطور جد پیگیر باشیم تا زمینه صادرات این مجموعه‌ها فراهم شود و استانداردها و معیارهای کنترل کیفیت جهانی را دریافت کند، و زمینه را فراهم نماییم و همچنین در بحث نیازهای ارزی و دریافت ارز برای خرید تجهیزات اقدام سریع داشته باشند.

وی اظهار کرد‌: گسترش مجتمع‌های دام و طیور اهمیت دارد و با مشارکت مجموعه‌ها، تلاش می‌شود تا در صنعت دام و طیور که در حال حاضر استان مازندران رتبه اول و تأمین کننده است، نقش بهتری داشته باشیم.

نوری با برشمردن ظرفیت‌ها و مزیت‌های کشاورزی استان و قابلیت صادرات گسترده محصولات تولیدی مازندران به خارج از کشور، خواستار برنامه‌ریزی دقیق برای تحقق شعار سال همراه با رفع موانع تولید و تسهیل در امر جهش تولید محصولات کشاورزی استان و نیز جهش در صادرات محصولات کشاورزی استان شد.

استاندار مازندران همچنین به ورود شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی استان تاکید کرد و گفت: جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بخش کشاورزی محقق می‌شود و باید زمینه رشد دانش بنیان‌ها را فراهم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • ارائه طرح جنگلداری چندمنظوره توسط محقق ایرانی
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟