Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی شامگاه پنج شنبه در مراسم افتتاح و کلنگ زنی ۶ پروژه عمرانی اندیمشک در سالن اجتماعات شهید قاسم زاده افزود:برای تحول در زیرساختها و توسعه طرحهای عمرانی در سطح استان تلاش های بسیار خوبی شده است . 
وی با اشاره به کارهای انجام شده در حوزه آموزش و پرورش بیان کرد: درمدت  ۱۱ ماه یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس در استان به بهره برداری رسید که یک رکورد در تاریخ استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شریعتی گفت:در صورت تداوم این روند شاهد رسیدن زیرساخت های آموزش و پرورش استان  به استاندارد خواهیم بود.
وی افزود:در حوزه آموزش و پرورش باید زیرساخت ها همراه با برنامه ریزی برای توسعه فعالیت های آموزشی و فرهنگی باشد و  شرایط آموزش و پرورش اندیمشک با اجرای طرح های مختلف در این بخش روند رو به جلویی داشته است.
وی در بخش دیگری از رفع مشکل اسناد مالکیت شهر آزادی خبر داد و افزود:این مشکل که سالیان سال دغدغه ساکنان این منطقه بود با تلاش فراوان حل شد.
مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان هم گفت:بیش از ۵۰۰ پروژه آموزشی شامل ۲هزار کلاس درس در استان در دست اجراست که تا بهمن ماه تعداد زیادی از آنها افتتاح می شود.
علی قربانی افزود: اعتبارات مدرسهسازی در استان بیش از سه برابر شده که  نسبت به سال‌های قبل رشد بسیار خوبی داشته است.
وی با بیان اینکه پیگیر برچیده شدن مدارس سنگی هستیم ، اظهار داشت:در اندیمشک طی سه سال اخیر بیش از ۴۰ پروژه آموزشی افتتاح شد ضمن اینکه از محل اعتبارات نفت هم طرحهایی در حال اجراست.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان هم با اشاره به کمک ۲ هزار میلیارد ریالی خیرین مدرسه ساز گفت: استان خوزستان موفق به کسب رتبه اول کشور در شاخص جذب کمک خیرین مدرسه ساز شد.
کورش مودت افزود: مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان افتخار دارد به صورت  ۱۰۰ درصد نوآموزان پیش دبستانی در سراسر استان را پوشش دهد.
وی بیان کرد:پنج هزار و ۷۰۰ نفر بازمانده از تحصیل شناسایی شده که در استان بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ نفر تحت پوشش خدمات آموزشی و پرورشی قرار گرفتند که این افراد به دلایل مختلف از تحصیل بازمانده بودند.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از تشکیل کارگروه کیفیت بخشی به خدمات این مجموعه خبر داد و گفت: یک کارگروه وزارتی با دستور مقام عالی وزارت تشکیل شده است که کیفیت بخشی به شاخص های استان را در سه بخش نیروی انسانی، فضای آموزشی و برقراری عدالت آموزشی دنبال می کند. 
۶ پروژه بزرگ عمرانی در شهرستان اندیمشک عصر امروز با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولین افتتاح یا کلنگ زنی شد.
طرح آب‌رسانی به شهرک امام‌رضا (ع) با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال،پل تقاطع میدان بسیج (فاز پایانی ) با احتساب اعتبار کل پروژه بالغ بر  ۴۰۰ میلیارد ریال و کانون شهید رجایی با اعتبار هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال افتتاح شد.
همچنین افتتاح کانون شهید باهنر با اعتبار هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال و  سالن اجتماعات شهید قاسم‌زاده با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و نیز کلنگ زنی پل کوی نیرو با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از دیگر برنامه های  برنامه‌های سفر استاندار خوزستان  به شهرستان‌اندیمشک بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آموزش و پرورش امام رضا شاخص مدرسه مدیرکل آموزش و پرورش قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) با شرکت در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب برگزار شد. از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند.

همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار شد و در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

داوطلبانی که سابقه تحصیلی کامل گروه آزمایشی مورد نظر خود را ندارند، اعم از دانش‌آموزان و دانش آموختگان شاخه‌های نظری، فنی‌وحرفه‌ای و کارودانش در تمام نظام‌های آموزش و پرورش و طلاب حوزه‌های علمیه باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی دروس عمومی و اختصاصی بر اساس برنامه اعلامی وزارت آموزش و پرورش اقدام کنند.

ضرایب و دروس آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ سهم نمره کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام ۳-۳-۶ در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و در گروه‌های آزمایشی اصلی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی به میزان ۵۰ درصد با تأثیر قطعی است و میزان تأثیر نمره کل سابقه تحصیلی دیپلم نظام سالی- واحدی/ ترمی - واحدی در این گروه‌ها، ۳۷/۵ درصد با تأثیر قطعی و میزان تأثیر سوابق تحصیلی پیش‌دانشگاهی نظام سالی - واحدی/ترمی - واحدی ۱۲/۵ درصد با تأثیر قطعی در نمره کل سابقه تحصیلی در مجموع دیپلم و پیش‌دانشگاهی ۵۰ درصد، همچنین سهم نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) ۵۰ درصد است.

سهم سوابق تحصیلی برای دو گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی به این شکل است که سهم نمره‌کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام ۳-۳-۶ در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی، به میزان ۲۸ درصد با تأثیر قطعی، میزان تأثیر نمره کل سابقه تحصیلی دیپلم نظام سالی واحدی/ترمی واحدی در این گروه‌ها، ۲۱ درصد با تأثیر قطعی و میزان تأثیر سوابق تحصیلی پیش‌دانشگاهی نظام سالی واحدی/ترمی واحدی هفت درصد با تأثیر قطعی در نمره کل سابقه تحصیلی (در مجموع دیپلم و پیش‌دانشگاهی ۲۸ درصد) است.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است