Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگاران حوزه‌های مختلف خبرگزاری فارس گیلان در هفته گذشته اخبار مختلفی را مخابره کردند که ۱۰ خبر بیش از سایر اخبار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، خبرنگاران حوزه‌های مختلف خبرگزاری فارس گیلان در هفته گذشته اخبار مختلفی را مخابره کردند که ۱۰ خبر بیش از سایر اخبار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت، ۱۰ خبر پربازدید خبرگزاری فارس گیلان در هفته گذشته (ششم تا دوازدهم دی‌ماه) به شرح ذیل است:

مردم گیلان چگونه طلایه‌دار بصیرت شدند

۸ دی نماد بصیرت، نماد غرور، نماد عزت، نماد غیرت و نماد خلفی فرزند میرزای جنگلی است و این برگِ زرینِ افتخار، باقی خواهد ماند برای همیشه تاریخ و ثبت شده تا عبرتی باشد برای غفلت زدگان و خواب گشتگان!

القصه! امروز روز فهم و بصیرت، یادآور پیشتازی مردمانی از جنس رنجِ برنج است، مردمانی سخت‌کوش، مردمانی بصیر و مردمانی غیرتمند از جنس آب و آینه که حضور به هنگامه‌شان کابوسی شد بر چشمان متوهمانی که فکر می‌کردند می‌توانند تمدن چند هزارساله ایرانِ عزیز را با وعده‌های پوشالی تسخیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان که خیال می‌کنند می‌توانند بر مغز و فکر و فهم مردم غیرتمند ایران اسلامی مسلط شوند، پیشتازی مردم و قدم‌های محکم و استوارشان، این جمله را مشق هر شب دشمن کرد تا ببینند و بخوانند «زهی خیال باطل»

بانوان ملوانی با برد به استقبال تعطیلات رفتند/ رکوردشکنی در هفته پایانی

دیدار دو تیم در حضور بیش از دو هزار تن از هواداران ملوانی آغاز شد و قوهای سپید در هر نیمه موفق شدند یک گل به ثمر برسانند؛ هاجر شاه ملک پور و هانیه رحیمی گل‌های تیم ملوان را به ثمر رسانده و فاطمه صفا یکی از گل‌های دریافتی را پاسخ داد؛ دیداری که در نهایت با برتری دو بر یک به سود ملوان خاتمه یافت.

هفته پایانی نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر با دو رکوردشکنی همراه بود؛ «زهرا خواجوی» گلر ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان وچان کردستان با عبور از رکورد ۹۳۵ دقیقه‌ای پیام نیازمند، با ۹۵۳ دقیقه گل نخوردن، رکورد کلین شیت فوتبال ایران را شکست.

تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در پایان نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با کسب چهار پیروزی و پنج تساوی و قبول دو شکست (ملوان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر مقابل شهرداری بم حضور پیدا نکرد) با کسب ۱۴ امتیاز در مکان هفتم این رقابت‌ها ایستاد.

کلوچه فومن محصولی با ظرفیت مغفول ارزآوری

کلوچه فومن می‌تواند نقش پررنگ‌تری در اقتصاد منطقه دارد و باتوجه به منحصربه‌فرد بودن آن می‌توان به ابعاد مختلف صادراتی این محصول پرداخت.

انتخاب شهرستان فومن برای گردشگران یک دلیل شیرین و خوردنی هم دارد محصولی به‌اندازه کف دست به شیرینی عسل و با طعم گردوی ریزریز به نام "کلوچه فومن".

جالب اینجاست که جدای این‌همه مواهب الهی و تاریخی شهرستان، بخش اعظمی از گردشگران داخلی و خارجی کلوچه فومن را پیش‌قراول بهانه حضور خود بیان می‌کنند.

 این محصول خوشمزه که پیش‌تر به نان "قندی" معروف و در نانوایی‌های فومن به تعداد محدودی پخت می‌شد، یکی از بهترین کلوچه‌های خوش‌طعم کشور به شمار می‌رود که قدیمی‌ترها  اولین پخت آن  را مربوط به سال‌های دوره  پهلوی اول می‌دانند.

کامبک نظرمحمدی به بابل/ سرمربی جدید رایکا با داماش استارت می‌زند

علی نظرمحمدی و اکبر پرهیزکار مدیرعامل رایکا بابل عصر امروز (دوشنبه) پس از مذاکراتی فشرده با یکدیگر به تفاهم رسیده و سرمربی سابق سرخ‌های شهر باران با عقد قراردادی به مدت ۱۸ ماه به‌عنوان سرمربی جدید رایکا بابل انتخاب شد.

تیم فوتبال رایکا بابل فصل را با سرمربیگری مهران نجفی آغاز کرد، نجفی خیلی زود جای خود را به حسین مسگرساروی داده و پس از تغییرات مدیریتی، هادی شکوری به‌عنوان سرمربی به تیم بابلی پیوست؛ نظرمحمدی چهارمین سرمربی تیم رایکا در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک است.

اتوبان باکو-آستارای آذربایجان به ایران وصل می‌شود

وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان آستارا از اتصال اتوبان باکو-آستارای جمهوری آذربایجان به ایران خبر داد.

محمد اسلامی وزیر راه، مسکن و شهرسازی در جریان سفر دوساعته به شهرستان مرزی آستارا از منطقه ویژه اقتصادی و بارانداز ریلی آستارا-آستارا بازدید به عمل آورد.‌

گیلان میزبان اردوی انتخابی تیم ملی وودبال

سارا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به عضویت دو گیلانی در شورای وودبال فدراسیون گلف اظهار کرد: شورای وودبال متشکل از ۱۱ عضو شامل پنج بانو و شش مرد بوده و بنده و خانم مریم اکبرزاده نمایندگان گیلان در این شورا هستیم.

عضو کمیته شورای فنی وودبال کشور با اشاره به اینکه کشور مالزی مقر آسیایی این رشته ورزشی است، گفت: تایوان خاستگاه رشته وودبال بوده و به همین دلیل مقر جهانی این رشته ورزشی است؛ در رشته وودبال ۱۲ زمین طراحی می‌شود و هر بازیکن با ضربات کمتری این ۱۲ زمین را فتح کند به‌عنوان برنده شناخته می‌شود.

پرهیز خانواده‌ها از ثبت‌نام در مدارس فوتبال غیرمجاز

مسؤول روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان با اشاره به دعوت سه بانوی گیلانی به اردوی تیم ملی فوتسال گفت: خانواده‌ها از ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس فوتبال غیرمجاز خودداری کنند.

وهابی با تأکید بر ثبت‌نام ورزشکاران در مدارس فوتبال مجاز بیان کرد: ۱۲۸ مدرسه مجاز فوتبال در سطح استان فعالیت می‌کنند و خانواده‌ها با مراجعه به این مدارس نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در مدارس غیرمجاز فوتبال با پیامدهای نگران‌کننده‌ای همراه است، گفت: تخلفات احتمالی در مدارس فوتبال غیرمجاز از سوی هیئت فوتبال قابل‌پیگیری نبوده و این مدارس نمی‌توانند در مسابقات رسمی فوتبال نظیر لیگ‌های استانی و داخلی شرکت کنند.

ملوان ۲ بازیکن جدید به خدمت می‌گیرد

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی با اشاره به تزریق انگیزه و نیرو از سوی هواداران ملوان به این تیم گفت: در تعطیلات نیم‌فصل برای جذب دو بازیکن اقدام کرده و یک بازیکن نیز از جمع تیم‌مان جدا می‌شود.

اعظم غلامی با بیان اینکه تیم ملوان دیر بسته شد، گفت: تشکیل دیرهنگام تیم فوتبال بانوان ملوان باعث شد بازیکنان برای رسیدن به مرز آمادگی، تلاش بیشتری از خود به خرج دهند و هر چه از لیگ گذشت با تیمی به‌مراتب قوی‌تر راهی مسابقات شدیم.

بازیابی اعتمادبه‌نفس با تمرینات مدرن سرمربی روئینگ

دارنده نشان طلای روئینگ کاپ آسیا با بیان اینکه اعتمادبه‌نفس خود را بازیافته است، گفت: قایق‌های خریداری‌شده از سوی فدراسیون استاندارد بوده و تمرین در این قایق‌ها پیش از انتخابی المپیک حائز اهمیت است.

ملایی با بیان اینکه کسب دو نشان طلای روئینگ سبک‌وزن و سنگین‌وزن در پاتایا حاصل تمرینات مدون زیر نظر افشین فرزام بوده است، گفت: چندین سال زیر نظر فرزام تمرین می‌کنم و تغییر سرمربی در آستانه مسابقات المپیک توکیو به صلاح نبود؛ تدوین تمرینات غیرحضوری از سوی فرزام باعث شد اعتمادبه‌نفسم را در برهه‌ای از دست بدهم.

بعد از دوران قهرمانی، جواب سلامم را هم نمی‌دهند/ پتانسیل کسب ۲ نشان خوش‌رنگ در تکواندو

ملی‌پوش تیم ملی تکواندو عزم خود را برای کسب نشان المپیک توکیو جزم کرده است؛ وی معتقد است تکواندو پتانسیل کسب دو نشان خوش‌رنگ المپیک را دارا بوده و در صورت حمایت همه‌جانبه مسؤولین می‌تواند پرچم کشورمان را در توکیو به اهتزاز درآورد.

آرمین هادی پور در ۲۱ مردادماه در رشت شهر باران‌های نقره‌ای زاده شده و با کسب سه نشان طلای پیاپی یونیورسیاد در گوانگجو ۲۰۱۵، تایپه ۲۰۱۷ و ناپل ۲۰۱۹ موفق شد عنوان برترین ورزشکار ورزش‌های دانشگاهی جهان را در سال ۲۰۱۹ تصاحب کند.

هادی پور به همراه میر هاشم حسینی در رشته تکواندو موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شده است، جوان اول این روزهای ورزش گیلان معتقد است استان سرسبز گیلان پس از شش دهه می‌تواند به ناکامی در کسب مدال المپیک خاتمه داده و دست‌کم دو نشان ارزشمند از این رقابت‌ها کسب کند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: 10 خبر برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف و ابری است گفت: هوای گیلان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به روند افزایش دمای افزود: دمای هوا هم در این مدت ۳ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد.
وی همچنین گفت: در این مدت پدیده مه برای شب و صبح پیش بینی شده است.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۵ درجه سلسیوس و تالش با دمای ۲۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره کرد و گفت: دمای رشت در حال حاضر ۲۵ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۴۱ درصد است.

دیگر خبرها

  • روایتی از حذف قند و عوارضش، جزو پربازدیدترین‌های توییتر شد/ عکس
  • استقرار جوی پایدار و صاف تا اواسط هفته در گیلان
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون