Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون شطرنج گفت: حجازی‌پور به دلیل عدم رعایت قوانین از این پس در تیم ملی شطرنج جایی نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، میترا حجازی‌پور عضو تیم ملی ایران در مسابقات جهانی شطرنج سریع و برق‌آسای جهان به میزبانی مسکو، در یک اقدام هنجارشکن و نامتعارف بدون حجاب اسلامی به مصاف حریفانش رفت.

مهرداد پهلوان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص این اتفاق اظهار داشت:  حجازی پور یک سال است که از ایران خارج شده و در فرانسه زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به صورت شخصی در این مسابقات ثبت‌نام کرده بود. وقتی ما متوجه این موضوع شدیم، اعلام کردیم که فقط خادم‌الشریعه و پورکاشیان نمایندگان ایران در این مسابقات هستند.

وی ادامه داد: به فدراسیون جهانی اعلام کردیم که حجازی پور نباید در این مسابقات حضور پیدا کند، اما اعتراض ما با تعطیلات کریسمس مصادف شد و کار از روال اداری خارج شد. البته در یک سال اخیر در تیم ملی نبود و به دلیل عدم رعایت قوانین از این پس هم در تیم ملی جایی نخواهد داشت.

رئیس فدراسیون شطرنج خاطرنشان کرد: خادم الشریعه و پورکاشیان را هم ما به مسابقات اعزام نکردیم و آنها با هزینه شخصی راهی مسابقات شدند. در مسابقات سریع و برق آسا پرچم و لباس و لوگویی وجود ندارد چون فرصت این کارها نیست. 

وی در مورد آخرین شرایط علیرضا فیروزجا، تصریح کرد: وی در فرانسه است. فدرسیون این کشور خیلی محکم دور وی را گرفته و حتی آدمی برای وی گذاشته ‌اند تا کسی با علیرضا تماس هم نگیرد. به نوعی گویی وی در قرنطینه بوده و محاصره شده است. البته کشورهای زیادی به دنبال جذب وی هستند. ما هم تلاش کردیم تا وی ارتباط گرفته هم صحبت کنیم، اما گویا وسایل ارتباطی را هم از وی گرفته اند.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی فرانسه فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا