Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه پنجشنبه در دومین یادواره شهید سجاد شاه‌سنایی و شهدای مدافع حرم در اصفهان افزود: ملت ایران در ۴۰ سال گذشته با تاسی به واقعه کربلا، شهادت و کرامت را زنده کرده است و از ابتدای انقلاب امام خمینی (ره)، این مساله موجب تمایز ما با دیگران شد.

وی یادآور شد: ایران کشوری بود که مقدرات آن را بیگانگان تعیین می‌کردند و در شرایط حقارت آمیزی قرار داشت؛ چنان که در جنگ جهانی دوم با وجود ۱۰۰ هزار نیروی مسلح حقوق‌بگیر حکومت پهلوی، نه تنها مقاومتی از این ارتش در برابر اشغالگران صورت نگرفت بلکه شاه مملکت به دستور انگلیس‌ها از کشور فرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به قحطی دوران جنگ جهانی اول بیان کرد: ۱۰ میلیون ایرانی از این قحطی ساختگی و تحمیل شده از سوی انگلیس‌ها، کشته شدند.

وی اضافه کرد: دوران پهلوی دوم ۶۰ هزار مستشار نظامی در ارتش ایران حضور داشتند و اجازه کوچک‌ترین ابتکار و اقدام فنی را از متخصصان اسلامی گرفته و هم‌پیمان صهیونیست‌ها بودند.

سلیمانی تصریح کرد: اگر تجهیزاتی هم به ارتش ایران داده می‌شد، تنها به منظور جلوگیری از حضور اتحاد جماهیر شوروی سابق در آب‌های آزاد و حمایت از رژیم صهیونیستی بود.

وی ادامه داد: چند ماه پیش از فرار شاه خائن در تاریخ ۲۶ دی‌ ۱۳۵۷، سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا اذعان کرده بودند که هیچ تهدیدی متوجه رژیم پهلوی نیست اما امام خمینی (ره) با توجه به ظرفیت عظیم و توان شیعی ملت ایران توانست قوی‌ترین حکومت منطقه را سرنگون کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی تشریح کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب ایجاد جمهوری اسلامی است که به صورت میانگین سالانه یک انتخابات در این کشور برگزار می‌شود و تمامی مسوولان آن با آرای مستقیم یا غیرمستقیم مردم مشخص می‌شوند.

وی اضافه کرد: امام راحل مفهوم قدرت را تغییر دادند و آموختند که  قدرت سخت در برابر قدرت نرم ایران پیشبردی ندارد و از این رو مستکبران از تمام امکانات خود استفاده می‌کنند که جمهوری اسلامی در مسیر رو به رشد خود متوقف شود، چرا که قدرت‌های استکباری با چپاول ملت‌های جهان ارتزاق می‌کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تاریخ آمریکا و کشورهای استکباری مبتنی بر چپاول و قتل و غارت کشورهای گوناگون جهان به ویژه کشورهای اسلامی بوده و از این رو در برابر ملتی که توانست از یوق آنها خارج شود، ساکت نمی‌نشینند.

وی افزود: نظام اسلامی از بدو استقرار هیچگاه به دنبال جنگ نبود، بلکه همواره برای صلح و توسعه و پیشرفت تلاش کرده است اما جنگ و توطئه‌ها را یکی پس از دیگری تحمیل کردند که البته در هیچ عرصه‌ای نتوانستند موفقیتی کسب کنند و ملت ایران تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

سلیمانی بیان کرد: با روی کار آمدن دولت ترامپ فشار حداکثری بر مردم ایران تحمیل شد و حتی داروهای خاص را تحریم کردند، از سوی دیگر ضد ایران اسلامی ائتلاف‌سازی کردند اما هر دو شکست خورد.

وی با اشاره به توطئه دشمنان برای ایجاد آشوب در کشور همزمان با سایر کشورهای عضو محور مقاومت تصریح کرد: اگرچه مردم اعتراضی در بحث سهمیه‌بندی بنزین داشتند اما سلطنت طلب‌ها و منافقین به دنبال موج سواری از این فضا وارد شده و با توزیع سلاح، کشته‌سازی را دنبال می‌کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: حجم عظیمی از سلاح‌ها در یکی از کشورهای همسایه برای انتقال به ایران دپو شده بود که با مدیریت صورت گرفته، متوقف شد.

وی یادآور شد: راهپیمایی مردم مشت محکمی به دهان استکبار زد اما بلافاصله پس از شکست گفتند ما همواره گفته‌ایم که به دنبال سرنگونی جمهوری اسلامی ایران نبوده‌ایم.

سلیمانی تاکید کرد: آمریکا در توطئه فشار حداکثری شکست خورده و امروز بودجه کشور بدون اتکا به نفت بسته می‌شود؛ اقتصاد ما بنابر اعلام بانک جهانی در مسیر رونق قرار گرفته است و آثار آن در سال ۹۹ بیشتر مشاهده خواهد شد.

وی اضافه کرد: دشمن در پروژه چهارم با حجم عظیم پیام‌های دروغ در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال سیاه‌نمایی از داخل است، در حالی که امروز خودشان با بدترین مشکلات روبه‌رو هستند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های آمریکا فرسوده شده، صدها نفر در ایالتهای گوناگون به وسیله سلاح کشته می‌شوند، قتل و غارت و بحران معنویت در آن بیداد می‌کند و صدها هزار بی‌خانمان در آن کشور وجود دارد اما با جنگ روانی به دنبال فریب هستند تا با انفعال ملت، ایران را متوقف کنند.

وی یادآور شد: شهدا خون خود را تقدیم کردند که با عزت و استقلال مقدورات خود را تعیین کنیم زیرا مهم‌ترین اقدام عملی زمینه‌سازی ظهور با تحکیم جمهوری اسلامی ایران است.

سلیمانی افزود: امروز اقدام‌های خوبی از سوی نظام اسلامی صورت گرفته است، قوه قضاییه با اقتدار با مفاسد برخورد می‌کند و محرومیت‌زدایی با تمام توان دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: امروز ندای هیهات من الذله ملت ایران در اقصی نقاط جهان اسلام و حتی سایر کشورهای جهان شنیده می‌شود و امید می‌رود ایران اسلامی در آینده نزدیک به الگویی در جهان برای نجات بشریت تبدیل شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شکست‌های دشمن و پیروزی‌های ما در ۴۰ سال دوم انقلاب به مراتب بیشتر خواهد بود، تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران از تمامی کشورهای مظلوم مانند فلسطین، سوریه، عراق و لبنان حمایت می‌کند و اگر دشمن می‌توانست به جمهوری اسلامی ضربه بزند ثانیه‌ای دریغ نمی‌کرد.

وی اضافه کرد: امنیت ایران اسلامی مبتنی بر دلار نیست، بلکه مبتنی بر خون شهدایی است که خون خود را در راه اسلام فدا کردند و در این میان مردم اصفهان در همه عرصه‌ها از جمله انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حریم امنیت کشور پیش‌قراول بوده‌اند.

شهید سجاد شاه‌سنایی در جریان ناآرامی‌های دی ۹۶ در کهریسنگ از توابع شهرستان نجف آباد (در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان) از سوی عناصر ضد انقلاب در دفاع از حریم امنیت کشور به شهادت رسیده بود.

مردم  استان اصفهان بیش از ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

برچسب‌ها مقاومت اصفهان سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقاومت اصفهان سازمان بسیج مستضعفین مقاومت اصفهان سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت ایران در قدرت دفاعی و بازدارندگی، گفت: از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار سیدقاسم قریشی امروز در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان بسیج استان چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: پاسداران در رسالت پاسداری خود پیمانی با خدا بستند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی با بیان اینکه الگوی ما در انقلاب اسلامی و پاسداری، حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) است، عنوان کرد: برای همین است که پاسداری از انقلاب و اسلام، مقدس است.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله قدرت دفاعی و بازدارندگی، پزشکی، علم و فناوری، پیشرفت بسیاری داشته است، گفت: به خاطر توان دفاعی مادی و معنوی به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ایران باید افتخار کرد.

وی ادامه داد: در توان دفاعی و تسلیحات نظامی، از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

قریشی خاطرنشان کرد: اعتقاد و معنویت عامل مهمی در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند