Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه یوونتوس از اولین خرید خود در سال ۲۰۲۰ رونمایی کرد؛ خریدی که البته به تیم بانوان این باشگاه ایتالیایی مربوط می شود.

باشگاه یوونتوس در سایت رسمی خود اعلام کرد که آناهیتا زمانیان، بازیکن سابق تیم زنان پاری سن ژرمن، به این تیم پیوسته است. زمانیان از پدری ایرانی در انگلیس به دنیا آمد و یک بازیکن ایرانی الاصل به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اما پس از تولد به سوئد مهاجرت کرده و و به جز این دو کشور تابعیت فرانسه را نیز داراست. جالب است که بدانید، زمانیان چندی پیش نیز برای تیم ملی جوانان فرانسه به میدان رفته بود.

--- در گزارش باشگاه یوونتوس درباره این خرید آمده است:

"اولین امضای دهه اینجاست! زنان یوونتوس اولین بازیکن خود را در سال ۲۰۲۰ به خدمت گرفتند و آن کسی نیست جز آناهیتا زمانیان. او یک هافبک تهاجمی به حساب می آید که در سال ۱۹۹۸ در انگلیس به دنیا آمده است. زمانیان در دو سال گذشته برای باشگاه پاری‌سن‌ژرمن توپ زده و حالا پس از دو فصل به یوونتوس آمده است. با وجود اینکه او در لندن به دنیا آمده اما در کشور سوئد بزرگ شده و دارای تابعیت فرانسوی و انگلیسی است. او پیش از پیوستن به پاری سن ژرمن کار خود را با دو تیم سوئدی گوتبورگ و کوپاربرگز آغاز کرده بود و در ۳۴ بازی موفق به ثبت چهار گل برای آنها شده بود. زمانیان همچنین برای تیم‌های زیر ۱۶، زیر ۱۷ و زیر ۲۰ سال فرانسه به میدان رفته است. جالب اینکه زمانیان در جام جهانی زیر ۲۰ سال نیز در ترکیب تیم ملی فرانسه حاضر بوده است. حالا اما پس از گذراندن دورانی در سوئد و فرانسه او فوتبال خود را در ایتالیا و باشگاه یوونتوس ادامه خواهد داد. زمانیان از این پس با شماره ۱۹ به میدان خواهد رفت."/ ورزش سه

--- ---

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز جمعه ضمن حضور در اتاق پایداری وضعیت و کنترل توزیع برق اهواز در جریان آخرین وضعیت برق در مناطق مختلف اهواز قرار گرفت.

وی به سرعت رفع قطعی برق در اهواز اشاره کرد و افزود: تقریباً ۳۰ نقطه از شهرستان اهواز دچار برق رفتگی و اختلال در برق رسانی شده که این امر موجب بالا رفتن زمان ماند آب در این مناطق شده که در کمتر از ۲ ساعت به حالت عادی بازگشته است و دفع آب سطحی در حال انجام است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: سقوط ترانس، شکستگی پایه‌ها و همچنین واژگونی درختان به دلیل سرعت و شدت بالای باد از عوامل قطعی برق بوده که با همت و تلاش کارکنان عملیات توزیع برق در کمترین زمان ممکن اشکالات برطرف و برق مناطق وصل شد.

کد خبر 6096006

دیگر خبرها

  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • زلزله ای با بزرگی ۴.۲ ریشتر خراسان شمالی را لرزاند
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد