Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@22:52:18 GMT

کرمان موزه می‌شود/صدور ۷۶ مجوز حفاری در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۶۴۲۱

کرمان موزه می‌شود/صدور ۷۶ مجوز حفاری در قزوین

در این بسته خبری از شناسایی محله‌های مستعد آبگرفتگی کرمانشاه تا تولید روزانه دو هزار تن زباله در مشهد و واگذاری پل‌های مکانیزه عابر پیاده به معاونت حمل و نقل شهرداری تهران را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

حمام تاریخی کزمان استهبان موزه می‌شود

حمام تاریخی «کزمان» در استهبان فارس بنا به تصمیم شهرداری و هماهنگی اداره میراث فرهنگی این شهر بازسازی و تبدیل به موزه مردم شناسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختصاص ۱۵۰ میلیون دلار برای حل مشکلات پسماند کشور

حسین رجب صالحی، معاون سازمان شهرداری‌های کشور گفت: ۱۵۰ میلیون دلار برای حل مشکلات حاد پسماند کشور در بودجه سال ۱۳۹۹ پیش بینی شده است.

راه اندازی اولین کلینیک حقوق کودک در شیراز

نخستین کلینیک حقوق کودک با هدف ارتقاء آگاهی جامعه و کاهش خشونت علیه کودکان در فرهنگسرای شهروندی شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.

صدور ۷۶ مجوز حفاری در قزوین

کیومرث فدائی فر، مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: در آذر ماه سال جاری، ۷۶ مجوز حفاری در این منطقه صادر شده است.

شناسایی محله‌های مستعد آبگرفتگی

خسرو عیسائیان، معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: امسال با شناسایی نقاطی از محله‌هایی که مستعد آبگرفتگی بودند در فصل کار عمرانی براساس میزان بودجه‌ای که در حد توان اعتبارات شهرداری بود.

بزرگراه شهید نجفی رستگار بازگشایی شد

صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: بخشی از بزرگراه شهید نجفی رستگار که با نظر پلیس راهور بسته شده بود پس از رفع ایرادات بازگشایی شد.

روزانه ۲ هزار تن زباله در مشهد تولید می‌شود

مهدی یعقوبی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: درکلانشهر مشهد با سه میلیون مجاور و سالانه حدود ۳۰ میلیون نفر زائر، روزانه بیش از دو هزار تن زباله تولید می‌شود که این حجم زباله نیازمند برنامه ریزی دقیق و استفاده از دانش روز است.

بازار خودرو شرق تبریز افتتاح می‌شود

ابراهیم محمدی، مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از بهره برداری و افتتاح «بازار خودرو» طی روزهای آتی در شرق تبریز خبر داد.

گرامیداشت " روز رشت" در مرکز گیلان

حمیدرضا محمدی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت گفت: به مناسبت روز رشت، ویژه برنامه‌های مختلفی در این کلانشهر برگزار می‌شود.

واگذاری پل‌های مکانیزه عابر پیاده به معاونت حمل و نقل

مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از واگذاری پل‌های مکانیزه عابر پیاده به معاونت حمل و نقل و ترافیک خبر داد.

کد خبر 403356

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهرهاي ايران شهرداري تهران موزه حمام تاریخی بازار خودرو تبریز پسماند شهري شهرداری مشهد شهرداري شيراز کودک حقوق کودک دستگاه حفاری شهرداری قزوین آبگرفتگی کلانشهر کرمانشاه محله های شهر بزرگراه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ مجوز فنس کشی باغات و زمین های کشاورزی در شهرستانِ فیروزکوه صادر شد.بر اساس مصوبه جدید شورای تامین، کشاورزان و باغداران می توانند،با مراجعه به جهاد کشاورزی،برای اخذ مجوز قانونیِ فنس کشی اراضیِ خود، اقدام کنند. خسارت زدن وحوش به محصولات کشاورزی و باغی، یکی از دغدغه های روستاییان فیروزکوه بوده است؛ رئیس دادگستری فیروزکوه در جمع شوراهای اسلامی روستاها از رسیدگی و حل این مشکل خبر داد. 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران