Web Analytics Made Easy - Statcounter

رای های اولیه مسابقه آل استار 2020 اعلام شد.

طرفداری- بعد از شروع رای گیری آل استار 2020، امشب نتایج اولیه آرای آن اعلام شد که نکات جالبی نیز به همراه دارد.

لوکا دانچیچ، ستاره دالاس موریکس بیشترین رای را کسب کرده و بالاتر از لبران جیمز، صدرنشین کنفرانس غرب است. یانیس آنته توکومپو نیز بیشترین رای را در کنفرانس شرق به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بخواهیم چینش کلی آستار را نگاه کنیم و دو گارد از هر کنفرانس و سه فوروارد و سنتر انتخاب کنیم، با توجه به این رای ها، ترکیب های دو تیم به شرح زیر می شود:

کنفرانس شرق: تری یانگ، کایری اروینگ، یانیس آنته توکومپو، جوئل امبید و پاسکال سیاکام

کنفرانس غرب: لوکا دانچیچ، جیمز هاردن، لبران جیمز، آنتونی دیویس و کوای لنرد

البته توجه کنید که آرای مردمی تنها 50 درصد تیم نهایی را شامل می شود و رای های بازیکنان و رسانه نیز 50 درصد سایر را تشکیل می دهد.

نکات قابل توجهی نیز در این آرا دیده می شود. به عنوان مثال درک رز در میان گاردهای کنفرانس شرق چهارم است که بار دیگر محبوبیت جوان ترین MVP تاریخ NBA را نشان می دهد. استفن کری با اینکه به طور حتم به آل استار نمی رسد و تعداد بازی چندانی هم در این فصل ندارد، اما با این حال نفر چهارم گاردهای کنفرانس غرب است. همچنین حضور الکس کروسو در این لیست نیز بسیار جالب است. جا مورنت، روکی ممفیس گریزلیز که احتمالا به عنوان بهترین روکی فصل نیز انتخاب خواهد شد، در میان لیست کنفرانس غرب حضور دارد. آرای اولیه آل استار 2020 به شرح زیر است:

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فیلسوف اهل‌سنت از سیلی ایران به اسرائیل

نویسنده اهل‌سنت گفت: ایران نشان داد که فناوری نظامی فوق‌العاده‌ای دارد؛ بالاتر از قدرت نظامی، شجاعت فوق‌العاده‌ ایران بود و این چیزی است که مخصوص مردم ایران است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شیخ عمران حسین، محقق و نویسنده اهل‌سنت گفت: ایران نشان داد که فناوری نظامی فوق‌العاده‌ای دارد؛ بالاتر از قدرت نظامی، شجاعت فوق‌العاده‌ ایران بود و این چیزی است که مخصوص مردم ایران است؛ امروز ایران را به‌خاطر شجاعتی که از خود نشان داد ستایش می‌کنیم.

.

 

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام/ از رابطه با یک پورن استار تا خارج کردن اسناد طبقه شده
  • (ویدئو) بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت
  • (ویدئو) بازگشت پادشاه سابق مصر پس از ۷۲ سال غیبت
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • تمجید فیلسوف اهل‌سنت از سیلی ایران به اسرائیل
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال