Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@21:58:26 GMT

ناپدید شدن جوان ۲۸ ساله یاسوجی +عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۶۸۰۸

ناپدید شدن جوان ۲۸ ساله یاسوجی +عکس

مرتضی نیکخواه پسر عموی جوان گمشده یاسوجی با تایید گم شدن پسر عموی خود گفت: جواد پیراسته پیر عموی ۲۸ ساله ام که در منطقه اکبرآباد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سکونت داشت بعد از پنج روز که از خانه بیرون رفته همچنان به خانه برنگشته است.

وی با تشریح نگرانی گسترده خانواده‌های نیکخواه، پیراسته و اقوام آنان از گم شدن جواد، اظهار داشت: جواد، متاهل و دارای یک فرزند ۲ ساله به نام سورنا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر عموی این جوان گم شده افزود: جواد دانشجوی کارشناسی بوده که با فرد یا افرادی اختلاف و یا درگیری نداشته و اکنون بعد از پنج روز هیچ خبر و نشانه‌ای از وی نداریم.

نیکخواه با بیان اینکه جواد پیراسته در روز آخر با کاپشن سبز، تی شرت مشکی و شلوار " لی آبی " از منزل خارج شده است، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده و دریافت هر اطلاعاتی با شماره تلفن ۰۹۱۰۱۴۱۵۰۴۰ تماس و مژدگانی دریافت کنند.

وی گفت: جواد سال گذشته در شرکت دناصعنت مشغول بکار بود، اما متاسفانه بدلیل تعطیلی آن کارخانه، بیکار شده بود.

   

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گمشده یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا حدادی در در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل توسط راننده یک دستگاه خودروی پرادو ناشناس در شهرستان رشت در بامداد مورخه ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری، دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان آگاهی در محل مشخص شد راننده یک دستگاه خودروی پرادو با زیر گرفتن راننده ۲۲ ساله خودروی پراید از محل متواری شده است، افزود: با تحقیقات همه جانبه راننده ۴۱ ساله پرادو در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در رشت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه قاتل در اعترافات خود انگیزه خود از قتل را نزاع و درگیری خیابانی اعلام کرد، گفت: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی از آمادگی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


کد خبر 6095142

دیگر خبرها

  • کودک چهار ساله که هنگام رفتن به مزرعه ناپدید شده/ این عکس‌ها متعلق به یسنا است
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • شرایط دریافت وام‌ها و تسهیلات فرزندآوری باید تسهیل شود