Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@04:13:50 GMT

بازی سختی را امروز تجربه کردیم

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۶۸۱۰

بازی سختی را امروز تجربه کردیم

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، هماد سامری سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان شامگاه گذشته پس از بازی تیم های پالایش نفت آبادان و شهرداری بندرعباس در جمع خبرنگاران گفت: برابر تیمی به پیروزی رسیدیم که انگیزه خوبی داشت.

او افزود: حریف بازی را بهتر از ما آغاز کرد و در کوارتر نخست هم به پیروزی رسید ولی در ادامه ما بازی را در دست گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پالایش نفت آبادان گفت: در نیمه دوم بازیکنان ما برنامه هایی که در تمرینات انجام داده بودیم را بخوبی اجرا کردند و با اختلاف خوبی حریف خود را شکست دادند.

سامری تصریح کرد: حریف امروز از انگیزه خوبی برابر ما بهره می برد ولی ما تجربه بهتری نسبت به آنها داشتیم.

رضا هنگام پور سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس نیز در خصوص این دیدار گفت: پالایش نفت تیم بزرگ و با کیفیتی است که نمی توان به سادگی از آنها امتیاز گرفت.

او افزود: کوارتر نخست را خیلی خوب آغاز کردیم ولی پس از آن بازیکنان پالایش نفت با استفاده از تجربه خوب خود تاکتیک های ما را برهم زدند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس تصریح کرد: به لحاظ تجربی تیم پالایش نفت آبادان برتر از ما بود و ما نتیجه را به بازیکنان با تجربه این تیم واگذار کردیم.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان امروز از هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه ۸۱ بر ۶۹ میهمانش شهرداری بندرعباس را در سالن ۱۷ شهریور آبادان شکست داد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم بسکتبال پالایش نفت لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در دیداری در چارچوب سری A مقابل یوونتوس به تساوی بدون گل رسید. دفاع روسونری در این دیدار چندان مستحکم نبود و مصدومیت مایک مانیان پیش از شروع بازی وضعیت را بدتر کرده بود. استفانو پیولی ‌که این روزها با انتقادات بسیاری مواجه می‌شود، در مورد شرایط فعلی خودش و تیمش صحبت کرد.

وضعیت تیم؟
در حال گذراندن یک لحظه حساس هستیم، واکنش بازیکنان به حملات تیمی که کیفیت ضربه زدن به ما را داشت و می‌خواست در جدول به ما نزدیک شود، فوق‌العاده بود. آنها در چندین صحنه فداکاری کردند، چیزی که من دوست داشتم.

عملکرد ضعیف تیم در حمله؟
بدیهی است که ما می‌توانیم در توپ‌های آخر بهتر عمل کنیم، اما برای کسب این نتیجه از خودگذشتگی کردیم و از عملکرد آنها بسیار خوشحالم.
جو عجیبی هم وجود داشت، چون هواداران ما برای حمایت از ما در ورزشگاه نبودند، اما ما تا آخر جنگیدیم و این یک نمایش خوب است.

چه انگیزه‌ای برای بازی‌های پایانی فصل دارید؟
ما باید با میل خود کار کنیم و تا انتها عملکرد خوبی داشته باشیم، باید نماینده پیراهن باشیم، ما در سراسر جهان هواداران داریم. ما باید خوب کار کنیم، این را مدیون خودمان، باشگاه و همه هواداران هستیم.

از عملکرد تیم راضی هستید؟
فکر می‌کنم نیمه اول عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم، سپس یووه مهاجمان زیادی را به زمین آورد و ما را به عقب برد، اما ما با قاطعیت زیادی دفاع کردیم، زیرا می‌دانستیم که نباختن امروز نتیجه مثبتی برای ما خواهد بود.

شایعات درباره اخراج شما و انتخاب سرمربی جدید برای فصل آینده؟
من مدت زیادی است که روزنامه‌ها را نخوانده‌ام. دوستان من هنوز هم برای من پیام می‌فرستند، حتی وقتی به آنها می‌گویم این کار را نکنید. تمرکز تیم امروز مهم بود و ما به این آرامش و تمرکز در بازی‌های پایانی هم نیاز داریم.

دیگر خبرها

  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا