Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوناتن بت کلیا نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ آقای ترامپ یک شخصیت دروغگو و پستی است که شاید در دنیا لنگه نداشته باشد.

اخبار سیاسی- وی با اشاره به تهدیدات مقامات آمریکایی گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند ملت ایران جنگ طلب نیست اما در مقابل تهدیدها و فشارها ایستادگی می‌کند، مورد تائید فرد فرد ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جدا از این مسئله که ترامپ چگونه و با چند ترفندی رئیس‌جمهور آمریکا شده، از روزی که وی به این سمت رسیده برای اولین بار در عمرش در میتینگ‌های سیاسی صحبت کرده و به طور کل فردی است که نمی‌داند سیاست یعنی چه.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس اظهار داشت: هیچ کشوری نیست که از دست رئیس‌جمهور آمریکا آسایش و آرامش داشته باشد. و همه اتفاقات اعم از جنگ و تحریم و تهدید در دنیا می‌افتد ترامپ در آنها دست دارد. او در کاخ سفید نشسته و فکر می‌کند هر قلدری که بخواهد می‌تواند انجام دهد. باید او را رسما یک دیکتاتور محض دانست.

بت کلیا خاطرنشان کرد: ترامپ هر گونه تحریمی را علیه ملت ایران اعمال کرد اما باید بداند که ملت ایران بیدی نیست که با بادهای تحریم وی بلرزد.

وی افزود:‌ ترامپ باید بداند ملت ایران دارای رهبری است و وقتی این رهبر اراده  می‌کند میلیون‌ها نفر برای مقابله با دشمن و تهدیدات در صحنه حاضر می‌شوند و اعلام آمادگی می‌کنند. 

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس در پایان گفت:‌ ملت ایران در جنگ تحمیلی صدام علیه ایران از کشور خود دفاع کردند و امروز این ملت در برابر تحریم‌هایی برای به زانو در آوردنش اعمال می‌کند ایستاده و از این به بعد هم خواهد ایستاد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ترامپ ایران ایران مجلس شورای اسلامی ترامپ یوناتن بت کلیا نماینده مسیحیان در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح دوشنبه در همایش روز ملی خلیج فارس اظهار کرد: خلیج فارس هم از نظر اقتصادی و هم از نظر امنیتی و دفاعی در برد جهانی و بین‌المللی بسیار دارای اهمیت است.

وی به پیشرفت‌های ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه شاهد دستیابی به دستاوردهای بسیار بزرگی در عرصه نظامی و دفاعی هستیم و رینگ دفاعی ایران اسلامی تقویت شده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: ایران اسلامی در زمین، هوا، دریا، فضا و… دارای اقتدار و امنیت بسیار بزرگی است و هر کشوری بخواهد کوچک‌ترین اقدامی علیه امنیت کشور ما انجام دهد با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود.

وی ادامه داد: منطقه خلیج فارس برای دنیا دارای اهمیت است و هر حادثه‌ای در خلیج فارس رخ دهد بر اقتصاد دنیا تأثیرگذار است و هرچقدر امنیت بیشتری در خلیج فارس برقرار شود باعث افزایش امنیت جهانی می‌شود.

سردار رزمجو بیان کرد: تاکنون این امنیت به خوبی در خلیج فارس برقرار شده است و ترانزیت و حمل و نقل به خوبی در خلیج فارس انجام می‌شود و امیدواریم شاهد تداوم این امنیت باشیم.

کد خبر 6091936

دیگر خبرها

  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد