Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-01@08:16:09 GMT

رونمایی فرید مدرسی از یک محفل خاص در شهر قم!

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۶۸۸۹

رونمایی فرید مدرسی از یک محفل خاص در شهر قم!



فعال رسانه‌ای با انتشار توییتی نوشت: ‏محفلی در ⁧قم⁩ راه افتاده با عنوان "شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی" علیه این و آن، فلان نهاد و بهمان جریان و تصمیمات ملی⁧ تور قم‌گردی⁩ برگزار می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، فرید مدرسی در توییتی از فعالیت یک محفل خاص در قم خبر داد. او نوشت: ‏محفلی در ⁧قم⁩ راه افتاده با عنوان "شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی" علیه این و آن، فلان نهاد و بهمان جریان و تصمیمات ملی⁧ تور قم‌گردی⁩ برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشته علیه زعما، فضلا و اساتید قم این روال را برگزیده بود؛ تازگی کارش را توسعه داده است. ‏هیچ‌گونه اطلاعی از حامیان این محفل ندارم.

مدرسی هم‌چنین در توییت دیگری خطاب به حجت‌الاسلام پناهیان نوشت: ‏آقای ⁧علیرضا پناهیان⁩ گفته "چه اشکالی در تبلیغ دین وجود دارد در جامعه‌ای با بالاترین زمینه برای پذیرش دین و بیشترین تمایلات معنوی، افرادی با شعارهای ضددینی در انتخابات‌ها مورد اقبال قرار می‌گیرند؟!" ‏مشکل شمایید و تبدیل کردن دین، به بازیگری سیاسی و ناسزاگویی به رقیب با ادبیات دینی.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود

حرکت دسته عزاداری و سوگواری مردمی شاگردان مکتب شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح ابتدای بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی مسجد حضرت امام سجاد علیه السلام به سمت میدان صادقیه برگزار می شود.

از تمامی سوگواران و عزاداران به ویژه شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام دعوت می شود تا در این حرکت عظیم و باشکوه عزای آل الله شرکت چشمگیر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • اوایل انقلاب بسیاری از مشاغل مهم در اختیار معلمان بود
  • ماجراهای نوه آیت‌الله مدرس، معلم انشاء احمد مسجدجامعی
  • «مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود