Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ ‌تیم پزشکی خادمیاران امام رضا(ع) ‌برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی کیلومترها مسیرهای صعب‌العبور و جاده‌های ناهموار روستاهای محروم شهرستان دزفول را طی کردند. ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، تیم پزشکی خادمیاران امام رضا(ع) کیلومترها مسیرهای صعب العبور و جاده‌های ناهموار روستاهای محروم شهرستان دزفول  را فقط به عشق ارائه خدمات درمانی و بهداشتی و توزیع هدایای آستان قدس رضوی در سرمای سوزناک زمستان طی کردند؛ پزشکانی که قرار نیست برای  ساعات معاینه و درمان به آنها هزینه‌ای پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گفت‌وگوی خبرنگار تسنیم با یکی از پزشکان خادمیار امام رضا(ع) «دکتر بهروزبهاری پور» را ملاحظه می‌کنید.

دکتر بهروزبهاری‌پور متخصص داخلی که خادمیار آستان قدس رضوی است، سخن خود را این‌گونه آغاز می‌کند: بعد از تشکیل کانون خادمیاران آستان قدس رضوی قریب به دو سالی است برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به عنوان خادمیاران امام رضا(ع) به مناطق محروم رفته و با دل و جان خدمت‌رسانی می‌کنیم.

از دکتر در مورد نیت کارش پرسیدم، این که چرا اینجاست و وقت خود را صرف معاینه بیمارانی می‌کند که قرار نیست به او هزینه‌ای بپردازند، گفت: بهترین لحظات عمرمان  زمانی است که  ازخودمان رها می‌شویم و برای مردم خدمت می‌کنیم. از این کار فوق العاده راضی‌ام، چون هرکس باید بر خود واجب بداند که به نوبه خودش، به این عزیزان کمک کند.

نوای کرامت امام رضا(ع) در محروم‌ترین روستاهای دزفول / روایت پزشکانی که پای پیاده به یاری مردم شتافتند + تصاویر‌13 هزار دانش‌آموزان مدارس شهر مشهد مهمان سفره متبرک امام رضا(ع) می‌شوندپوشش مرقد منور امام رضا(ع) با سوزن‌دوزی سیستان و بلوچستان

وی در ادامه با بیان اینکه این حس و حال غیرقابل گفتن است، ادامه می‌دهد و می‌‌گوید: این حس و حال خوب را کسانی می‌توانند درک کنند که خودشان این حس و حال را برای خودشان مهیا و درک کرده‌اند.

بهاری با اشاره به مشکلات درمانی و بهداشتی مردم روستاها این مناطق می‌گوید: بیشترین بیماری‌های اهالی روستاها تنفسی و مفصلی بود.

وی در پایان صبحت‌های خود گفت: از تمام پزشکان و دوستان اهل البیت(ع) درخواست داشته برای مردم مناطق محروم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و خدمت‌رسانی کنند.

در ادامه یکی از اهالی روستای اسفندیاری بخش شهیون دزفول درباره مشکلات این منطقه محروم روستایی می‌گوید: تنها خواسته‌ای که داریم برق و آب این روستا را هم مهیا کنند. چرا که با وجود ناهموارهای جاده  زنان و فرزندان ما 13کیلومتر را باید طی کرده تا آب تهیه کنند.

علی اعلمی‌زاده مسول کانون خادمیاران آستان قدس رضوی در دزفول، افزود: خدمت به محرومان، خدمت به مستضعفان نشر و توسعه فرهنگ رضوی از سیاست‌های دفتر کانون خادمیاری آستان قدس رضوی است.

ویبا بیان اینکه از تمام خیران و مردم شریف دزفول خواستار هستم جهت خدمت‌رسانی به روستاهای محروم کمک کرده، گفت: شماره حساب 0305780918001  یا شماره کارت اینجانب علی اعلمی زاده « 6037997536203673 بانک ملی»  جهت واریز تمام نذورات و یا به دفترکانون خادمیاری در دزفول به نشانی خیابان کشاورز بین انقلاب  و سید صبور پلاک 258 جهت تمام نذورات نقدی و غیر نقدی  مراجعه کنند.

به گزارش تسنیم، خادمیاران علی بن موسی الرضا(ع) در دزفول با حضور در روستاهای محروم تپی، منطقه تخت اسفندریاری  و نیز لنگرکوه بخش شهیون دزفول به خدمات بهداشتی و درمانی، توزیع و اهدای نوشت افزار و سخت‌افزار و نیز لباس‌گرم بین دانش آموزان مدارس شهید عشیری، خلیج فارس و نیز پیروزی کردند.

در ادامه گزارشی از جزئیات این اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه خادمیارن امام رضا(ع) دکتر صلواتی‌زاده و دکتربهاری‌پور را مشاهده می‌کنید.

گزارش از فاطمه دقاق نژاد و محمدحمید ذوالفقاری

 

انتهای پیام337/ش

R41468/P4001/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در این یادواره گفت : امام صادق (ع) به عنوان پیشوای راستگویان در جهان بین اهل معرفت شناخته شده است و جوانان باید بکوشند که با صداقت، راستی  ودرستی، امانتداری  و عدالت خواهی پیرو این امام باشند و پیرو واقعی بمانند

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی خطاب به کسانی که در خصوص انقلاب اشتباه محاسبه می‌کنند گفت :  انقلابی بمانید و انقلابی بیندیشید و از قطار انقلاب پیاده نشوید و از آن فاصله نگیرید که پشیمان خواهید شد و این پشیمانی دیگر برایتان سودی نخواهد داشت

این یادواره به همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، اداره آموزش و پرورش،حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و شورای اسلامی و شهرداری شهر خرو و با حضور مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد موسی بن جعفر (ع) خرو برگزار شد.

دیگر خبرها

  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه
  • استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • اینجا آثار تاریخی را با زباله تزئین می‌کنند!
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم