Web Analytics Made Easy - Statcounter

 همزمان خبرگزای رویترز به نقل از حشد الشعبی گزارش کرده که یک مقام ارشد این گروه شبه نظامی شیعه به همراه چند نفر دیگر از جمله "دو میهمان مهم" در جریان یک حمله هوایی در فرودگاه بغداد کشته شده‌اند.


بامداد جمعه، سوم ژانویه، ابتدا دولت عراق گزارش کرد که سه موشک کاتیوشا در نزدیکی منطقه بارگیری فرودگاه بغداد فرود آمده و بر اثر آن چند غیرنظامی زخمی شده‌اند و دست کم دو خودرو آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ساعتی بعد خبرگزاری رویترز به نقل از صفحه فیسبوکی منسوب به گروه حشد الشعبی نوشت این گروه از کشته شدن مسئول روابط عمومی و جذب نیروی خود طی یک حمله هوایی خبر داده است.                                                                                                                            

    این خبرگزاری همچنین به نقل از مقام‌های حشد الشعبی نوشته که این گروه ، کشته شدن یکی از مقام‌های خود به همراه دو عضو دیگر و دو میهمان مهم (مجموعا پنج نفر) را در جریان یک حمله هوایی در نزدیکی فرودگاه بغداد تایید کرده است. از هویت "میهمانان مهم" این گروه که ظاهرا در جریان این حمله هوایی کشته شده‌اند هنوز اطلاعی در دست نیست.

با این حال، تلویزیون دولتی عراق بامداد جمعه گزارش کرد که در جریان این حمله هوایی در فرودگاه بغداد به دو کاروان خودروهای گروه حشد الشعبی، قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران به همراه چند رهبر حشد الشعبی کشته شده است.

تلویزیون دولتی عراق در این گزارش همچنین مدعی شد که در جریان این حمله هوایی ابو مهدی المهندس، معاون گروه حشد الشعبی هم کشته شده است و در مجموع این حمله ۵ کشته و ۹ مجروح برجای گذاشته است.  

خبرگزاری فارس ساعتی پیش با انتشار جزئیاتی از این خبر به نقل از منابع خارجی نوشت نمی تواند این خبر را تایید کند. گفتنی است شبکه خبر نیز در خبر ساعت 6 بامداد، خبرشهادت سرلشکرسلیمانی را منتشر کرد.

1717                                                                  

کد خبر 1336909

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حشدالشعبی عراق قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند

 حمله پهپادی نیروهای امنیتی در حاشیه زاهدان به خودروی تروریست‌ها منجر به هلاکت دو تروریست شد.

به گزارش تسنیم، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

در این عملیات موفق 2 تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم