Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود کارگر کارگردان سینمای مستند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور مستند «ناجی کرونر» در دهمین دوره جشنواره فیلم «عمار» اظهار کرد: یکی از خصوصیات جشنواره «عمار» این است که برای شعار «ما می‌توانیم» ارزش قائل است.

وی افزود: ایده اولیه این فیلم از زمانی به ذهن من رسید که یکی از دوستانم برای فیلمبرداری از مراسم افتتاحیه شرکتش که شرکت تولید یک قطعه پزشکی بود، از من دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستندساز ادامه داد: در مستند «ناجی کرونر» یک انسان عادی را نشان می‌دهیم که توانسته با بررسی ابعاد مختلف تولید یک محصول، از یک فروشنده به مدیر عامل یک شرکت تبدیل شود.

کارگر ضمن تشریح پیام مستند «ناجی کرونر» عنوان کرد: امروز اگر ما به محصولاتی که کشورهای دیگر به خوبی بپردازیم و آن‌ها را بررسی کنیم، اصلا بعید نیست که خودمان بتوانیم آن را تولید کنیم و حتی در تولید آن به خودکفایی نیز برسیم.

وی در بخش دیگر از صحبت‌هایش بیان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم جشنواره فیلم «عمار» این است که همانند بسیاری از جشنواره‌ها صرفا به فرم اثر توجه نمی‌کند بلکه محتوای ارزشمند اثر نیز برای آن اهمیت دارد.

این مستندساز در پایان با تاکید بر اینکه جشنواره فیلم «عمار» زمینه را برای حضور مستندسازان تازه‌کار و نوپا به خوبی فراهم کرده است، تصریح کرد: حضور این مستندسازان در جشنواره سبب می‌شود تا برای ساخت مستندهای بعدی تجربه و انگیزه پیدا و برای پیشرفت در حوزه مستندسازی تلاش کنند.

کد خبر 4813059

منبع: مهر

کلیدواژه: سینمای مستند جشنواره فیلم عمار تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی کنسرت موسیقی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سینمای مستند فیلم کوتاه جشنواره فیلم عمار موسیقی نواحی شبکه نسیم کارگردان تئاتر فیلم مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد

به گزارش صدای ایران، شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر به عنوان واحد برتر استان البرز در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای برتر استان البرز در سال 1403 انتخاب شد.
 
آئین اختتامیه سی و پنجمین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در هفته کار و کارگر برگزار شد و از شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر به عنوان واحد برتر کار با حضور مسئولین کشوری و استانی تجلیل شد.
 
در این برنامه که محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز و سایر مدیران استانی حضور داشتند، از مهندس میثم امیرحسینی مدیرعامل شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر، بعنوان واحد برتر کار استان البرز ، با اهدای لوح تقدیر و‌‌ تندیس تجلیل شد.      

دیگر خبرها

  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۸ / این کوروش افسانه است!
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش