Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: در ۹ ماهه‌ نخست امسال، ۱۲ فقره آتش سوزی در استان یزد به وقوع پیوست که طی آن بیش از ۱۳ هکتار از عرصه‌های ملّی و مراتع در آتش سوخت.

او افزود: بیشتریت آتش سوزی در این مدت در عرصه‌های ملّی و مراتع شهرستان‌های تفت و بافق ، به ترتیب با پنج فقره آتش سوزی به مساحت بیش از یک هکتار و سه فقره آتش سوزی به مساحت بیش از پنج هکتار به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مهدی مختومی ادامه داد: همچنین در شهرستان بهاباد یک فقره  آتش سوزی، در شهرستان مهریز دو فقره آتش سوزی و در شهرستان خاتم یک فقره آتش سوزی به وقوع پیوسته است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اضافه کرد:  نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی استان یزد، در ۹ ماهه‌ی نخست امسال موفق به باز پس گیری بیش از ۱۱۳ هکتار از اراضی ملی استان در قالب تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و اجرای احکام قضایی، از دست متصرفان شدند.

او در ادامه اظهارداشت: همچنین در این مدت، ۱۱ فقره پرونده چرای غیرمجاز برای هزار و ۹۳۰ واحد دام در استان یزد تشکیل شده است.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی محیط زیست آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

سعیدی گفت: حضور به موقع آتش نشانان شهرداری بندر چابهار و اداره کل بنادرو دریا نوردی در کمترین زمان ممکن آتش مهار و حادثه دیدگان به بیمارستان چابهار انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو