Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:14:39 GMT

شهادت رسم مردان خدا است/ سلیمانی اسطوره بود

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۸۰۲۳

شهادت رسم مردان خدا است/ سلیمانی اسطوره بود

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در پی شهادت سردار سلیمانی و مهندس ابوالمهدی و دیگر هم‌رزمانشان توسط بالگردهای آمریکایی پیامی صادر کرد که متن آن به این شرح است: از مؤمنان مردانی هستند که به پیمانی که باخدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راه‌هستند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احزاب آیه ۲۳

شهادت رسم و هنر مردان خدا است آنانی که چون حاج قاسم سلیمانی اسطوره بوده و هستند و هرگز از یاد نمی‌روند چراکه در راستای تعالی دین اسلام مجاهدانه کوشیدند.

همان‌طور که قرآن کریم می‌گوید شهدا از فضیلتی که خدا نصیبشان کرده شادمان هستند و دراین‌بین حاج قاسم سلیمانی که عمر خود را درراه خداشناسی و مجاهدت و جهاد گذاشت برای مردم اسطوره‌ای فراموش‌نشدنی؛ اما باید گفت تداوم راه شهدا بهترین کارها است.

شهدایی که از صدر اسلام مردانه ایستادند تا باعث عزت اسلام شوند و امروز بر همگان است که راهشان را ادامه بدهند راهی که جز به سعادت اسلام و شیعیان به چیز دیگری منجر نخواهد شد. راهی که بهترین‌ها در آن قدم زدند و از تاسی اهل‌بیت (ع) مملو است.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن محکومیت اقدام منزجرکننده آمریکای جهان‌خوار که در حقیقت به مثابه ناتوانی او است چرا که اتفاقاً با این عمل شیعیان را علیه خود متحد می‌کند، اعلام می‌دارد که استکبار راهی جزنابودی نخواهد داشت و باید از تاریخ دنیا درس بگیرد.

همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند فقدان عزیزان برایمان سخت است اما باید راهشان را ادامه داد.

کد خبر 4814497

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی تبلیغات اسلامی سمنان پیام تسلیت 9 دی بوشهر قزوین ایلام آلودگی هوا انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز گرگان بیرجند شهرکرد مشهد استانداری سمنان گردشگری صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند

در آستانه روز بزرگداشت مقام معلم و به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، همایش حکمت مطهر در سپاه صاحب الامر (عج) استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این همایش گفت: آمریکایی‌ها تصور چنین انتقام سختی را از سوی جمهوری اسلامی را نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی اضافه کرد: در اسلام ناب محمدی، معلم و تعلیم و تربیت جایگاه ویژه‌ای دارد و بر احترام به شأن و مقام و منزلت معلم تاکید شده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن قدردانی از برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب اظهار کرد: متاسفانه جای کتاب زندگی نامه شهدا در نمایشگاه خالیست.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با بیان اینکه یکی از افتخارات این انقلاب شهید لشگری بود، افزود: تمام دستاورد‌ها و موفقیت‌های امروز سپاه مرهون خون پاک شهدایی همچون لشگری، بابایی و سایر شهداست.

وی عزت اسلام را مدیون خون شهدا از صدر اسلام تا امروز دانست و گفت: پیوند و ارتباط با شهدا باید افزایش یابد تا در مسیر درست گام برداریم.

در پایان این مراسم از معلمان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • حج آغاز راهی طولانی برای گسترش معنویت در جامعه است
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک