Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@16:56:05 GMT

مساجد اردبیل در سوگ سردار سلیمانی سیاه پوش شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۸۱۱۸

مساجد اردبیل در سوگ سردار سلیمانی سیاه پوش شدند

مساجد اردبیل از ساعات اولیه صبح امروز در سوگ شهادت سردار سلیمانی سیاه پوش شدند و مردم به صورت خودجوش در مساجد و حسینیه‌ها حضور دارند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از اردبیل، مردم اردبیل از ساعات اولیه صبح امروز با شنیدن خبر شهادت سردار رشید اسلام، سردار سلیمانی در مساجد، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی این شهر حضور یافته و با نصب پارچه‌های مشکی و پخش قرآن در سوگ شهادت این سردار رشید سپاه اسلام نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ تلویزیون رسمی عراق بامداد امروز(جمعه) اعلام کرد: سرلشکر حاج «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس»، معاون الحشدالشعبی در حمله آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی را تایید کرد.

سپاه پاسداران در اطلاعیه خود آورده است: «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا شهادت سردار سلیمانی قاسم سلیمانی مترو هشتگرد علیرضا جهانبخش شهلا ریاحی جشنواره فیلم عمار اردبیل سیاه پوش سوگ شهادت سردار سلیمانی انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا شهادت سردار سلیمانی قاسم سلیمانی مترو هشتگرد علیرضا جهانبخش شهلا ریاحی جشنواره فیلم عمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی

دریافت 22 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: یک روح در دو بدن؛ «ما ملت امام حسینیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی، این کلیپ برای اولین بار منتشر شده است.

کد خبر 6095475

دیگر خبرها

  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان