Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@00:09:26 GMT

سلام آذرخش به سقوط/جشن مسوولین در سقوط آذرخش

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۸۲۸۴

سلام آذرخش به سقوط/جشن مسوولین در سقوط آذرخش

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در دیداری خانگی مقابل میهمان خود شهروند ساری باخت تا شانس بقای خود در لیگ برتر را به حداقل برساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم فوتسال آذرخش بندرعباس از هفته بیست و چهارم لیگ برتر کشور عصر روز 5 شنبه و از ساعت 17 در سالن فجر این شهر میزبان شهروند ساری بود که نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها نماینده استان در لیگ برتر فوتسال کشور در حالی عصر امروز مقابل میهمان خود قرار گرفت که برای بقا در لیگ برتر باید از سد حریف خود می گذشت و سه امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز می کرد.

شاگردان عباس روزپیکر از همان ابتدای مسابقه برای کسب تمام امتیازات این دایدار وارد زمین مسابقه شدند اما نه تنها پیروز این دیدار مهم و حیاتی نبودند بلکه نتیجه را هم واگذار کردند تا تقریبا سقوط این تیم به لیگ دسته اول قطعی شود.

در حالی که تماشاگران علاقمند به آذرخش برای حمایت از این تیم به سالن فجر آمده بودند تا بتوانند با تشویق های خود باعث دلگرمی بیشتر بازیکنان شوند و شانس ماندن این تیم را افزایش دهند اما این اتفاق نیفتاد تا غمگین تر از همیشه سالن را ترک کنند.

آذرخش در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به حریف خود باخت تا همچنان در جایگاه سیزدهم جدول باقی بماند.

این تیم در دیدار آینده خودسه شنبه 17 دی ماه باز هم در خانه و در سالن فجر از تیم سوهان محمد سیما قم پذیرایی خواهد کرد و در هفته پایانی هم 22 دی ماه در خارج از خانه به مصاف مقاومت البرز خواهد رفت تا شاید آخرین دیدار خود در لیگ برتر را انجام دهد.

تیم آذرخش 20 امتیازی در حالی در لیگ برتر باقی خواهد ماند که دو دیدار آینده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و آنهم در حالی که اهورا بهبهان 21 امتیازی بازنده دیدار های خود در دو هفته آتی باشد.

انتهای پیام/88049

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر سقوط بندرعباس فوتسال خبرگزاری فارس هرمزگان اهورا بهبهان شهروند ساری سوهان محمد قم مقاومت البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

دیگر خبرها

  • آذرخش جان یک نفر را در مردهک عنبرآباد گرفت
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر