Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گزارش‌ها از صدور بالاترین سطح هشدار برای ارتش رژیم صهیونیستی از بیم واکنش ایران خبر می‌دهند و گفته می‎شود وزارت جنگ رژیم صهیونیستی جلسه اضطراری برگزار خواهد کرد. تاریخ انتشار: 09:12 - 13 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۲۶۸۸ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ ارتش رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ ایران به شهادت «سردار قاسم سلیمانی»، به حالت آماده باش درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش والا نیوز، خبرگزاری عبری زبان مستقر در فلسطین اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی از بیم واکنش ایران به شهادت سردار قاسم سلیمانی، در حمله هوایی ارتش تروریستی آمریکا به فرودگاه «بغداد» در بامداد امروز، جمعه ۱۳ دی، به حالت آماده باش درآمده است.
خبرنگار والانیوز در توییتی نوشت: «سطح هشدار در اسرائیل از بیم پاسخ ایران به شهادت سلیمانی به بالاترین سطح رسیده است؛ جبل الشیخ به روی بازدید کنندگان بسته شد.»
پیشتر «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، سفر خود را به یونان نیمه کاره گذاشته و به اراضی اشغالی بازگشته بود.   در پی ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط آمریکا، «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جلسه اضطراری با مقامات امنیتی تشکیل می‌دهد.
در جریان عملیات ارتش تروریستی آمریکا در بامداد امروز جمعه در جریان یک عملیات هوایی در نزدیکی فرودگاه بغداد شماری از اعضای ارشد گروه مقاومت «حشدالشعبی» و سردار قاسم سلیمانی به شهادت رسیدند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات بین الملل شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای قرار می‌دهد.

در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به گروهی از غیرنظامیان فلسطینی نزدیک منطقه «وادی غزه» واقع در شمال اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه ۳ فلسطینی به شهادت رسیدند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به خانه‌ای در اردوگاه «الجدید» واقع در منطقه النصیرات نوار غزه ۲ فلسطینی را به شهادت رساند و شمار دیگری را نیز زخمی کرد.

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در شرق اردوگاه «البریج» واقع در مرکز نوار غزه نیز شهادت یک فلسطینی و زخمی‌شدن چند تن دیگر را در پی داشت.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که در پی حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در شهرک «النصر» واقع در شمال شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه چند فلسطینی به شهادت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این منطقه‌های شرقی شهر غزه نیز شاهد حمله‌های توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی بود.

همچنین جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌ای در اطراف چادرهای آوارگان در منطقه «المواصی» واقع در غرب شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.

مرکز شهرک «خزاعه» واقع در شرق خان‌یونس نیز از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

کد خبر 6090238

دیگر خبرها

  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • هشدار ۲ ژنرال صهیونیست درباره حمله به رفح
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو